عرضه اولیه 5 میلیارد ریالی «ستبرا» هفته آینده در فرابورس

بر اساس اطلاعیه  منتشر شده توسط فرابورس ایران یکشنبه هفته آینده 30 شهریورماه ۱۳۹۹ عرضه اولیه سهام شرکت صنعتی و معدنی ستبران(سهامی عام) با نماد ستبرا با یک تفاوت اساسی نسبت به سایر عرضه های اولیه انجام می شود.

به گزارش کاماپرس، هفته قبل شاهد عرضه اولیه سهام کیا الکترود شرق برای سهامداران حقوقی و سهامداران حقیقی که مبلغ 5 میلیارد ریالی کف خرید سهام این شرکت را تامین کنند بودیم و عرضه اولیه یکشنبه هفته آینده فرابورس نیر به همین سبک و سیاق خواهد بود.

عرضه اولیه سهام شرکت صنعتی و معدنی ستبران(سهامی عام) با نماد ستبرا ، در تابلو رشد بازار فرابورس که مختص عرضه سهام شرکت های کوچک و متوسط است انجام می شود و مبلغ حداقلی – 500 میلیون تومانی – برای خرید سهام ستبرا در این عرضه نیز  حضور انبوه سهامداران خرد در این عرضه اولیه را منتفی می کند.

در اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت شرکت صنعتی و معدنی ستبران آمده است: با استناد پذیرش شرکت صنعتی و معدنی ستبران سهامی عام در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ توسط هیئت پذیرش شرکت‌های کوچک و متوسط در فرابورس ایران به اطلاع می رساند سهام شرکت مذکور توسط سهامداران عمده در روز عرضه اولیه عرضه می گردد.

هیئت پذیرش شرکتهای کوچک و متوسط در فرابورس ایران حداقل تعداد سهام جهت عرضه در روز عرضه اولیه را به شرح زیر تعیین کرده است:

آریاک سفر

نوع سهام: سهام عادی با نام

ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال

تعداد کل سهام شرکت: 30 میلیون سهم

تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه : 2 میلیون سهم

لازم به ذکر است مطابق با مفاد ماده ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات سهام و حق تقدم خرید سهام در بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس ایران مصوب ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ خرید سهام در بازار مذکور صرفاً توسط اشخاص زیر امکان پذیر است:

گروه اول کلیه اشخاص حقوقی

گروه دوم سرمایه‌گذاران نهادی موضوع بند ۳ مصوبه ۲۸ شهریور ۱۳۸۶ هیئت مدیره سازمان بورس که عبارتند از:

  1. بانک‌ها و بیمه‌ها
  2. هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری و صندوق های بازنشستگی، شرکت های تامین سرمایه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار
  3. هر شخص حقیقی یا حقوقی که بیش از ۵ درصد یا بیش از ۵ میلیارد ریال ( ۵۰۰ میلیون تومان) از ارزش اسمی اوراق بهادار در دست انتشار ناشر را خریداری کند.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز