عرضه اولیه غکورش کی انجام می‌شود؟

یک مقام مسئول در دپارتمان بازار سرمایه شرکت گلرنگ که شرکت صنایع غذایی کورش از زیرمجموعه های آن به شمار می رود از آمادگی کامل این شرکت برای عرضه اولیه نماد غکورش خبر داد.

به گزارش کاماپرس، شرکت صنعت غذایی کورش که پیش از این یک بار تا آستانه عرضه اولیه پیش رفت ولی عرضه آن در ساعت های آخر لغو شد،  از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ و صاحب برند و محصولات اویلا، فامیلا، کیمبال و سانتین است.

این شرکت در سال ۱۳۸۰ با نام کشت و صنعت گلبرگ بهاران آغاز به کار کرد. گروه صنعتی گلرنگ پیش‌تر نیز با نمادهای «قرن» و «افق کورش» در بورس فعالیت می‌کرد.

در تازه ترین تحول در زیمنه بورسی شدن نماد غکورش دکتر علی ابراهیمی، مدیر دپارتمان بازار سرمایه گروه صنعتی گلرنگ به کانال بورس فوری گفته است: تمامی موارد برای عرضه اولیه غکورش فراهم است و منتظر موافقت شرکت بورس تهران هستیم.

وی افزود: با توجه به فراهم بودن تمامی موارد برای عرضه اولیه سهام غکورش، طی هفته گذشته آمادگی کامل خود را برای برگزاری عرضه اولیه به شرکت بورس تهران اعلام کردیم و در صورت موافقت و صدور مجوز، غکورش وارد بازار سرمایه خواهد شد.

آریاک سفر

این مقام مسئول خاطرنشن کرد: حدود 12 درصد سهام غکورش عرضه اولیه می‌شود و احتمال تغییر قیمت سهم در صورت چانه‌زنی وجود دارد.

اخبار و گزارش های مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : گلرنگ
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز