عرضه اولیه غزر سرانجام چهارشنبه انجام می شود

با اعلام سازمان بورس اوراق بهادار تهران عرضه اولیه سهام زر ماکارون که یک بار در هفته های قبل در آستانه عرضه لغو شده و حواشی در مورد لغو عرضه سهام آن ایجاد شده بود، چهارشنبه 25 تیرماه 1399 انجام می شود.

به گزارش کاماپرس، طی چند هفته گذشته عرضه اولیه زرماکارون همیشه جزو داوطلب ها بود اما در آخرین مهلت خبر می رسید که این شرکت هنوز برای عرضه سهام آماده نیست. نکته ای که مسئولان بورس از پرداختن به آن خودداری کردند این بود که قیمت زر ماکارون در تاریخی که برای عرضه اولیه قبلی این شرکت در نظر گرفته شده بود به عقیده بخشی از فعالان و کارشناسان بورس، تناسبی با ارزندگی واقعی این سهام نداشت. البته این نقد در عرضه اولیه کنونی تاحدودی مدنظر قرار گرفته و قیمت سهام زر ماکارون برای عرضه اولیه تعدیل شده است.

سقف قیمت سهام زرماکارون 39750 ریال است

در اطلاعیه سازمان بورس به مناسب عرضه اولیه زر ماکارون آمده است: به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می‌رساند در روز چهارشنبه مورخ ۲۵ تیرماه ۱۳۹۹ تعداد ۱۹۲ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت صنعتی زر ماکارون به عنوان پانصد و سی و هشتمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر گروه و طبقه سایر محصولات غذایی در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد غزل به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۱۵۰ سهم ، سقف قیمت 39750 ریال کف قیمت 37750 ریال ، مدیر عرضه کارگزاری بانک پاسارگاد، متعهد عرضه سهامداران عمده  و متعهد خرید شرکت طرح تامین سرمایه تمدن است.

آریاک سفر

شایان ذکر است در عرضه قبلی سهام زر ماکارون که لغو شد قیمت سقف قیمت این سهم 45500 ریال در نظر گرفته شده بود.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : زرماکارون
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “عرضه اولیه غزر سرانجام چهارشنبه انجام می شود

  1. اصغر گفته:

    دوستان کارگزاری آگاه
    کد تخفیف
    FQ9693
    برای دریافت امتیاز و تخفیف در قسمت معرف وراد کنید!

  2. Arash گفته:

    آخه سهام از نوع غذایی اونهم با قیمت اولیه حدود چهار هزارتومان!!! همین الآن سهامهای قدیمی مثل مینو (غپینو)، گلوکوزان (غگل) و امثالهم دارن روزی 5درصد منفی میخورن. تازه قیمتشون هم خیلی ارزونتره. اگر قیمت اولیه چهارصدتومان بود میشد بهش فکر کرد. چهارهزارتومان مفت گرونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز