عرضه اولیه سیمانی شستا سود خود را 1450 میلیارد تومان افزایش داد

بر اساس اطلاعات بارگزاری شده از پیش‌بینی سود شرکت‌های بورسی شستا در سامانه کدال هلدینگ سیمانی شستا که در سالجاری به صورت عرضه اولیه وارد بورس شده است، پیش‌بینی سودخالص تجمیعی شرکت‌های مدیریتی خود را منتشر کرد و این اطلاعات حکایت از آن دارد که سیتا 1450 میلیارد تومان بیش از سال گذشته سودآوری داشته است.

به گزارش کاماپرس، سیتا یا همان هلدینگ عرضه اولیه ای سیمانی شستا اطلاعات سود کارخانه های سیمان و تعدادی دیگر از کارخانه های حمل و نقلی و … زیرمجموعه خود را در کدال منتشر کرده است که بر اساس این اطلاعات، رشد سود خالص تجمیعی سیتا ۲.۲برابر سال قبل بوده و از ۱۲۵۰میلیارد به ۲۷۰۰میلیارد تومان افزایش یافته است.

شایان ذکر است سیتا بعد از درخشش اولیه در هفته ها و ماه های پس از عرضه اولیه در دوران رکود و ریزش های بورس به سرنوشت دیگر شرکت های بورسی دچار شد و ریزش های پی در پی را تجربه کرد به گونه ای که این سهام در آستانه رسیدن به قیمت زمان عرضه اولیه قرار گرفت.

آریاک سفر

مشخص نیست انتشار اطلاعات جدید که حاوی نکات مثبت از افزایش سود آوری هلدینگ سرمایه گذاری سیمان تامین – سیتا – است تا چه حد می تواند اعتماد سرمایه گذاران را به این سهام جلب کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سیمان تامینشستا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز