عرضه اولیه دو شرکت سلولوزی تابعه شستا تا پایان شهریورماه

لست سکند

مراحل پذیرش دو شرکت چوب خزر کاسپین و محصولات کاغذی لطیف در بازار سرمایه در حال انجام است و بنا به اعلام مسئولان گروه صنعت سلولزی تامین( تاسیکو)، عرضه اولیه سهام این دو شرکت در فرابورس تا پایان شهریورماه انجام می شود.

به گزارش کاماپرس، عرضه اولیه شرکت های تابعه شستا برای فعالان بازار سرمایه تداعی کننده خاطره خوش عرضه اولیه هلدینگ شستا و هلدینگ سیمانی شستا و چند شرکت بزرگ دیگر تابعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است که بازدهی مناسبی برای سرمایه گذاران بورس به همراه داشته اند.

بر اساس تازه ترین اخبار مرتبط با عرضه اولیه زیرمجموعه های شستا ، در مجمع گروه صنعت سلولزی تامین( تاسیکو)، به عرضه اولیه سهام دو شرکت چوب خزر کاسپین و محصولات کاغذی لطیف تا پایان نیمه اول سالجاری اشاره شده است.

درج نماد در مردادماه و عرضه سهام در بورس در شهریورماه

در این مجمع مسئولان تاسیکو پیش بینی کردند شرکت های چوب خزر کاسپین و محصولات کاغذی لطیف با توجه به تعیین اعضاء هیات پذیرش شرکت فرابورس و برنامه ریزی های انجام شده تا پایان ماه جاری(مردادماه) در فرابورس پذیرش (درج نماد) شده و سهام این دو شرکت تا پایان شهریور ماه در بورس عرضه شود.

راز آسمان پایتخت

تازه ترین اخبار عرضه های اولیه را اینجا بخوانید:

سرمایه  بورسی که علاقه مند به مشارکت در عرضه سهام این دو شرکت هستند بد نیست به وضعیت تاسیکو و تصمیمات مجمع این گروه توجه بیشتری داشته باشند. در این مجمع مبلغ ۷۰۰۰ میلیارد ریال سود جهت تقسیم بین سهامدارن تاسیکو مصوب شد که با توجه به تقسیم سود ۴۷ میلیارد ریالی سال ۱۳۹۷ رشد تقریبی و چشمگیر ۱۵۰ برابری را داشته است.

این تقسیم سود فوق العاده در کنار رشد ۹ برابری سود خالص امسال نسبت به سال گذشته نمود بیشتری پیدا کرده است. سود خالص گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین در سال مالی ۱۳۹۷ معادل ۸۲۰ میلیارد ریال بوده که این رقم در سال مالی ۱۳۹۸ با رشد تقریبی ۹ برابری به رقم ۷۲۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : شستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز