فروشگاه شیائومی طرح آیفون را برای پرچم‌دار جدیدش کپی کرد/ قیمت روز 18 آبان

فروشگاه شیائومی تصاویر جدیدی را از مدل جدید این کمپانی منتشر کرده است. این رندرها نشان می‌دهد که شیائومی طرح آیفون‌های اپل را کپی کرده است و قصد دارد شیائومی 13 را با لبه‌های تخت و تیز روانه بازار کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شیائومی یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید گوشی اندورید در جهان است که همواره اقدام به کپی کردن از آیفون می‌کند. تصاویر منتشر شده توسط یکی از افشاگران قابل اعتماد که با نام OnLeaks شناخته می‌شود، نشان می‌دهد که شیائومی این بار قصد دارد پرچم‌دار جدیدش را همانند اپل تولید کند.

ویژگی‌های فاش شده از شیائومی 13 چیست؟

اطلاعات افشا شده حاکی از آن است که فروشگاه شیائومی قصد دارد بعد از مدت‌ها، طراحی گوشی‌های بالارده‌اش را تغییر دهد. اگر شباهت این مدل را به آیفون در نظر نگیریم، باید اعتراف کنیم که شیائومی در طراحی گوشی پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته. تا جایی که در دست گرفتن شیائومی 13، بدون شک حس پریمیوم بودن را به کاربر می‌دهد.

حاشیه‌های این نمایشگر بسیار باریک است که ظرافت خاصی را به محصول می‌بخشد. علاوه بر این، تقارن بسیار خوبی در بین حاشیه‌ها رعایت شده. به طوری که مانند سایر مدل‌ها، حاشیه پایینی بزرگ‌تر از سایر حاشیه‌ها نیست. این ویژگی باعث می‌شود تا زیبایی شیائومی 13 چندین برابر شود و احساس خوبی را منتقل کند. دوربین سلفی این مدل از طراحی که با عنوان حفره‌ای شناخته می‌شود بهره‌مند شده است و در بخش مرکزی بالای نمایشگر قرار دارد.

آریاک سفر

شیائومی 13 در طراحی پنل پشتی، شباهتی به آیفون ندارد. اپل پنل پشتی را صاف طراحی می‌کند. اما شیائومی برای خوش‌دست‌تر شدن گوشی، آن را کمی قوس‌دار طراحی کرده است. علاوه بر این، ماژول دوربین این مدل سه گانه است. دو لنز بزرگ و یک فلش ال‌ای‌دی.

گزارشات منتشر شده توسط افشاگران، حاکی از آن است که ابعاد شیائومی 13، 152.8 در 71.5 خواهد بود. ضخامت این محصول 8.3 میلی‌متر است که با در نظر گرفتن برآمدگی گوشی، به 10.3 میلی‌متر می‌رسد. شیائومی 13 احتمال زیاد به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد بود. فعلا اطلاعات بیشتری از این مدل منتشر نشده است. باید منتظر ماند و دید افشاگران چه اطلاعات جدیدی را از این مدل افشا خواهند کرد.

در ادامه لیست قیمت سایر مدل‌های غول فناوری چینی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز