شماره گذاری اینترنتی خودروها از هفته آینده

رئیس پلیس راهور ناجا از شماره گذاری آزمایشی اینترنتی خودروها از طریق فضای مجازی خبر داده است.

به گزارش کاماپرس، شماره‌گذاری اینترنتی خودروها که بحث راه‌اندازی آن از چندین سال پیش آغاز شده بود، با شیوع کرونا و همه‌گیر شدن آن در ماه‌های اخیر رنگ‌وبوی بسیار جدی‌تری به خود گرفته است.

هوشمندسازی، یکی از اهداف پلیس راهور

سردار سید کمال هادیانفر در این خصوص توضیح داد: «هوشمند سازی یکی از اهدافی است که پلیس راهور به دنبال آن است و استفاده از دست افزارهای جدید از سوی ماموران پلیس راهور و راه در سطح کشور در همین راستا است.»

با رشد جهانی فناوری‌های جدید نظیر اینترنت اشیا و هوشمندشدن شهرها و زیرساخت‌های آن، نیروهای نظامی و انتظامی که همواره جز صنایع پیشرو هستند در سراسر جهان با این روند جهانی همراه شده و در حال کاربردی ساختن تکنولوژی‌های جدید در ساختار خود هستند.

هوشمندسازی پلیس با دوربین‌های هوشمند

وی ادامه داد: «دوربین‌های هوشمند یکی دیگر از ابزارهای هوشمند سازی پلیس است این دوربین ها که با همکاری شهرداری ها در سطح شهرها نصب شده کمک می کند که پلیس در برخورد با خودروهای متخلف به صورت سیستمی و هوشمند عمل کند. به علاوه با کمک این دوربین ها نظارت بر ترافیک شهری نیز هوشمندانه تر شده و دیگر نیازی به حضور فیزیکی ماموران پلیس راهور و راه نیست.»

آریاک سفر

حذف قبض‌های جریمه و کاغذهای کروکی

گفته می شود در ادامه هوشمندسازی پلیس قصد دارد با هماهنگی بیمه مرکزی در آینده ای نزدیک قبض های جریمه و کاغذهای کروکی را نیز حذف کند.

رئیس پلیس راهور ناجا در انتها ضمن اشاره به شماره گذاری خودرو ها به صورت هوشمند تصریح کرد: «شماره گذاری خودرو ها از هفته آینده در دو مرکز تهران به صورت آزمایشی و از طریق فضای مجازی و اینترنت خواهد بود و این موضوع نیز یکی دیگر از اقدامات پلیس در راستای هوشمندسازی است.»

پایان پیام

 

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز