شستا 6200 میلیارد تومان افزایش سرمایه می‌دهد

بورس امروز دوشنبه 20 بهمن 99 برای دومین روز متوالی مثبت بود و دو سهم شاخص خبرساز این روزهای بازار یعنی شستا و پالایش نیز بازدهی خوبی داشتند. در این میان خبر افزایش سرمایه قابل توجه شستا سهامداران این هلدینگ را به آینده سهامشان امیدوارتر کرد.

به گزارش کاماپرس، شستا که بعد از بازگشایی روزهای قرمز و کسالت باری را پشت سر گذاشت با اخباری که در هفته های و روزهای اخیر درباره بازدهی مطلوب شرکت های زیرمجموعه خود منتشر کرده و با توئیتی که امروز رضوانی فر مدیرعامل این شرکت کرد نوید روزهای بهتری را به سهامدارانش می دهد.

مدیر عامل جوان شستا که برخلاف اسلاف خود علاقه فراوانی به سرعت بخشیدن به روند سودآوری این هلدینگ و رسانه ای کردن اخباری که شستا را پویا و سودآور نشان می دهد دارد در پیام توییتری امروز خود نوشته است: مجوز افزایش سرمایه شستا از محل اندوخته سرمایه ای به صورت سهام جایزه صادر شد.

بر اساس توئیت رضوانی فر با این افزایش سرمایه، سرمایه این هلدینگ چند منظوره غول آسای بورس تهران از 8000 میلیارد تومان به 14200 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت. چنین خبری در روزهای اوج رونق بورس می توانست صف خرید سنگین شستا را سنگین تر کند.  واکنش بازار به این خبر با وجود آن که خوب بود اما خیلی هم درخشان نبود و شستا امروز با حدود 3/5 درصد افزایش قیمت به کار خود خاتمه داد.

پالایش دیگر سهام شاخص و خبرساز این روزهای بورس که افت و خیزها و معاملات آن به بهشت نوسان گیران تبدیل شده امروز بار دیگر 10 درصد مثبت خورد.

آریاک سفر

شایان ذکر است شاخص کل بازار سهام تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه  ۲۲ هزار و ۳۰۲ واحد افزایش یافت و به رقم یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۸۳۴ واحد رسید. امروز همچنین شاخص کل ۱.۹۱ درصد رشد کرد، اما اغلب نماد‌های بزرگ و شاخص ساز بازار سرخ پوش بودند.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : شستا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز