شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک ملت + مبلغ اقساط

افرادی که برای خرید انواع کالاها کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک ملت هستند، می‌توانند از وام 50 میلیون تومانی طرح «شاپ کارت» استفاده کنند. مشتریان بانک ملت امکان درخواست غیرحضوری این تسهیلات را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که به دنبال دریافت تسهیلات شاپ کارت هستند، باید در یکی از شعب بانک ملت حساب قرض الحسنه داشته باشند. البته افراد با این وام تنها امکان خرید از فروشگاه‌هایی را دارند که با بانک ملت طرف قرارداد هستند. حداکثر زمان استفاده از این تسهیلات هم 120 روز اعلام شده است. متقاضیان این تسهیلات باید یک ضامن رسمی معتبر را به بانک ملت معرفی کنند. سقف سود این وام 15 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود 15 درصدی و دوره بازپرداخت 36 ماهه، میزان هر قسط یک میلیون و 733 هزار و 266 تومان است. کل سود وام 12 میلیون و 397 هزار و 591 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 62 میلیون و 927 هزار و 591 تومان خواهد بود.

درباره بانک ملت

بانک ملت در سال 1359 از ادغام بانک‌های تهران، داریوش، بین المللی ایران، عمران، بیمه ایران، ایران و عرب و همچنین پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان شکل گرفت. این بانک هم اکنون در چارچوب دولت ایران، انواع خدمات پولی و مالی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این بانک در طول سال‌های فعالیت خود به دلیل ارائه خدمات جامع و مختلف، تندیس‌ها و تقدیرنامه‌های زیادی به دست آورده است. اخیرا وزیر اقتصاد و دارایی کشور در نخستین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا، از بانک ملت با اهدا لوح و تندیس تجلیل کرد. این بانک طی 8 ماه گذشته بالاترین رکورد تراز عملیاتی را بین بانک‌های بورسی به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک ملت + مبلغ اقساط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز