شرایط دریافت وام ضروری 12 میلیون تومانی بازنشستگان اعلام شد

کانون بازنشستگان کارگری تهران از پرداخت وام ضروری 12 میلیون تومانی به بازنشستگان عضو کانون خبر داد. بازنشستگان متقاضی این تسهیلات باید حقوق خود را از یکی از شعب بانک رفاه دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دریافت حقوق از بانک رفاه پیش شرط دریافت این وام ضروری است. زیرا دیگر بانک‌ها به دلیل عدم امکان کسر اقساط توسط بانک عامل، امکان پرداخت تسهیلات مذکور را نخواهند داشت. این تسهیلات به بازنشستگانی تعلق می‌گیرد که براساس قوانین بانک مرکزی کمتر از 77 سال سن داشته باشند. متقاضیان این وام نباید بدهی بانکی، چک برگشتی و اقساط معوقه داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بازنشسته نباید طی سه سال گذشته از بانک رفاه هیچ گونه وامی دریافت کرده باشد. داشتن سیم کارت به نام متقاضی این وام ضروری از دیگر شرایط‌ اعلام شده است. افرادی که خواهان این تسهیلات هستند باید حداقل به میزان 50 هزار تومان موجودی حساب داشته باشند. این مقدار به منظور کسر مبلغ تمبر برای واریز وام درخواستی در نظر گرفته می‌شود.

آریاک سفر

اولویت پرداخت وام ضروری بازنشستگان چه کسانی هستند؟

با توجه به شرایط ذکر شده در وبسایت کانون بازنشستگان استان تهران، براساس دستورالعمل سازمان تامین اجتماعی و کانون عالی بازنشستگان، در پرداخت این تسهیلات محدودیت وجود دارد. بنابراین اولویت اعطای این وام با حداقل بگیران، بیماران خاص و صعب العلاج و همچنین متقاضیانی است که اجاره نشین بوده یا فرزندان آن‌ها در شرف ازدواج قرار دارند.

آن دسته از اشخاصی که برای تسهیلات مذکور ثبت نام کرده‌اند، نیازی به مراجعه حضوری به بانک ندارند. در صورت موافقت بانک با درخواست آن‌ها، از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهند شد.

متقاضیان تسهیلات مذکور به منظور کسب اطلاع بیشتر کافی است به وبسایت کانون بازنشستگان شهرستان تهران مراجعه کرده و در این سایت پیش ثبت نام را انجام دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز