شرایط دریافت اقامت پرتغال با تمکن مالی

پرتغال سال گذشته در ادامه روند صعودی اقتصادش عدد ۲۵۳ بیلیون دلار را برای تولید ناخالص ملی‌ ثبت کرد. این کشور بخشی از این عدد را مدیون مهاجرانی است که در کشورش پذیرفته. پس از بحران اقتصادی سال ۲۰۰۹ قاره اروپا پرتغال هم سیاست‌های جدیدی در زمینه پذیرش مهاجر در پیش گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر درهای پرتغال به روی مهاجران باز است و این کشور چند راه گوناگون را برای اعطای اقامت به مهاجران در پیش گرفته است. یکی از این روش‌ها اقامت از طریق تمکن مالی است.در این مقاله به کمک داده‌های وب‌سایت موسسه کاریابی بین المللی جام‌جم قصد داریم به شرایط دریافت اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی نگاهی بیندازیم.

یکی از ویزاهای اقامتی در کشورهای اروپایی ویزای خود حمایتی است. این ویزا بر پایه تمکن مالی شما طرح‌ریزی شده است. مهاجرت از طریق تمکن مالی مربوط به متقاضیانی است که در کشور مبدا درآمد قابل توجهی دارند یا ثروتی دارند که می‌تواند در کشور مقصد به عنوان یک پشتوانه برای دریافت اقامت در نظر گرفته شود. این افراد کافی است با اثبات توانایی و پشتوانه مالی خود، از طریق ارائه ی مدارک و مستندات لازم، به کشورهای اروپایی مهاجرت کنند و پس از گذشت مدتی، برای ویزای اقامت تمکن مالی اروپا درخواست دهند.

در حال حاضر هشت کشور در اروپا به مهاجران اجازه اقامت از طریق تمکن مالی را می‌دهند. شهروندانی که این اقامت را به دست آورده‌اند در کشورهای مختلف شرایط گوناگونی دارند. برای نمونه اگر شما برای دریافت اقامت تمکن مالی در پرتغال اقدام کنید اجازه کار کردن، ایجاد کسب و کار و سرمایه گذاری بدون نیاز به پرداخت مالیات در ده سال اول اقامت را دارید. اگر برای اقامت از این طریق اقدام می‌کنید باید بدانید که بعد از پنج سال می‌توانید همراه با خانواده خود، به مدت نامحدود در کشور اروپایی مقصد زندگی کنید.

آریاک سفر

مزایای اقامت اروپا با تمکن مالی

در صورتی که شرایط اقدام برای این نوع از اقامت را دارید باید از مزایای آن هم مطلع باشید:

۱. عدم پرداخت مالیات

۲. افتتاح حساب بانکی در کشورهای شنگن

۳. بهره‌مندی از بیشتر امکانات و حقوق شهروندی

۴. بهره‌مندی از بیمه درمانی معتبر

۵. سفر به کشورهای شنگن بدون ویزا

۶. امکان دریافت پاسپورت و تابعیت کشور مقصد

۷. سهولت در اخذ ویزاهای آمریکا و کانادا

۸. عدم نیاز به سرمایه گذاری

۹. سریع بودن روند مهاجرت

۱۰. امکان همراهی خانواده و کسب ویزای اقامت دائم برای آن ها

مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت تمکن مالی

مدارک مورد نیاز

ویزای تمکن مالی در پرتغال به ویزای D7 معروف است. مدارک لازم برای دریافت ویزا عبارتند از:

اصل صفحات شناسنامه و ترجمه آن‌ها

پرینت ۳ ماه حساب بانکی

چند قطعه عکس

مدارک اثبات پشتوانه و تمکن مالی

پاسپورت معتبر

مدارک همراهان

موسسه کاریابی بین المللی جام‌جم

موسسه کاریابی بین المللی جام‌جم با مجوز رسمی از وزارت کار به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت تعاونی اندیشه‌گران از سال ۱۳۹۱ مشغول فعالیت است.

این مجموعه با روابط بین‌المللی خوب و گسترده‌ای که دارد یک گزینه مطمئن برای انجام امور مهاجرتی در ایران به حساب می‌آید. موسسه کاریابی بین المللی جام‌جم «عضو انجمن کاریابی‌های خارجی ایران»، «موسس شرکت work crown کانادا»، «طرف قرارداد با وکلای رسمی اداره مهاجرت کانادا ICCRC»، «نماینده انحصاری شرکت پارس مدیکس انگلستان» و نماینده چندین شرکت در آلمان ،اتریش می‌باشد.

همچنین جهت آگاهی از شرایط مهاجرت به پرتغال، روش‌ها و هزینه‌های آن می‌توانید از مجموعه‌های آلمیدا، پارسی کانادا، ادب ویزا، اینوست تایم و اینوید کمک بگیرید. این مجموعه‌ها با سال‌ها تجربه در زمینه مهاجرت و اقامت آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه راهکارهای مناسب جهت تسهیل امر مهاجرت می‌باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : آلمیداادب ویزااینوست تایماینویدپارسی کاناداکاریابی بین المللی جام جم
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز