شرایط بیت کوین بحرانی است

لست سکند

بیت کوین نتوانست در این هفته‌های پایانی سال 2021 باعث شادی سرمایه گذاران خود شود. این ارز دیجیتال که تا هفته قبل پیشتازی‌های قدرتمندی داشت، اکنون با کاهش قیمتی هزار و 283 دلاری که نسبت به دیروز، در مرز 47 هزار و 609 دلاری قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزهای دیجیتال، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با رشدهای چند هزار دلاری بیت کوین طی دو هفته اخیر و فتح قله جدید قیمتی، تقریبا تعداد زیادی از سرمایه گذاران معتقد بودند که اگر این رمزارز تا پایان سال جاری به محدوده 100 هزار دلاری نرسد، حتما در اوایل سال 2022 به این نرخ قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اما اکنون سلسله کاهش قیمتی این رمزارز، پیش بینی 100 هزار دلاری شدن آن را کاملا محو کرده است. یاهو فاینانس در گزارشی عنوان کرد که فروش آبشاری رمزارزها و معاملات بد بازار کرپیتو، امید‌ها را درباره شش رقمی شدن بیت کوین تقریبا از بین برد.

غالب بازیگران تا پیش از این سقوط شدید قیمتی، حداقل نرخ بیت کوین را 56 هزار دلاری پیش بینی می‌کردند و بسیاری در حال خرید بیشتر این رمزارز برای کسب سودهای دو چندان در آینده نزدیک بودند. اما به نظر گروهی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال، عدم اطمینان به سیاست‌های آینده فدرال رزرو در مواجهه با تورم فزاینده و ترس شدید درباره نوع جدید ویروس کرونا باعث شد تا یکباره قیمت بیت کوین کاهشی شود.

امکان پیش بینی سقوط نرخ بیت کوین با سه شاخص

برخی تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقد بودند که این ریزش اساسی نرخ بیت کوین با توجه به سه شاخص تعداد بیت کوین‌های موجود در صرافی‌های معتبر، نسبت اهرم معاملاتی تخمینی در صرافی‌های ارز دیجیتال و نسبت واریز نهنگ‌ها به صرافی‌ها قابل برآورد بود. در هر حال اکنون و در آخرین روزهای سال 2021، قیمت بیت کوین پایین مرز 50 هزار دلاری قرار گرفته و امیدواری‌ها درباره بازیابی قیمتی آن بسیار کم شده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز