شایعه مهاجرت فرزاد حسنی بعد از مرگ آزاده نامداری

شایعه مهاجرت و پیوستن فرزاد حسنی مجری و بازیگر به یکی از شبکه های فارسی زبان خارج از کشور در چند روز گذشته سر و صدای زیادی به پا کرده است.

به گزارش کاماپرس، بعد از مرگ آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون شایعات زیادی درباره قتل و خودکشی او مطرح شد. حتی بعضی از سایتهای بی نام و نشان و صفحه های پر حاشیه در اینستاگرام از سکوت فرزاد حسنی درباره مرگ آزاده نامداری نوشتند و حتی با انتشار عکسهای قدیمی این زوج سابق دنبال ردپای فرزاد حسنی در ماجرای مرگ ناگهانی آزاده نامداری می گشتند.

سکوت فرزاد حسنی هم به انتشار این شایعات دامن می زد و هر روز عکسها و خبرهای بیشتری در این زمینه منتشر می شد. تا اینکه شایعه جدیدی درباره این مجری و بازیگر در فضای مجازی دست به دست چرخید.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

اینکه فرزاد حسنی برای همیشه از ایران رفته و حالا یکی از اعضای شبکه ایران اینترنشنال است و بعد از مزدک میرزایی دومین مجری تلویزیون ایرانی است که به یک شبکه فارسی زبان می پیوندد.

آریاک سفر

اما همین موضوع باعث شد حسنی سکوت خود را بشکند و به این شایعات واکنش نشان بدهد. او اعلام کرد تا آخر عمرش در ایران می ماند و در حال حاضر در خانه پدری است.

فرزاد حسنی در گفت و گویی کوتاه با ایرنا با تکذیب شایعه پیوستن خود به شبکه فارسی زبان مستقر در لندن گفت: پشت میز مطالعه مشغول خواندن کتابی هستم شیرین در منزل پدری و در کنار حضرت مادر و انشاء الله تا آخر عمر خدمت‌گزار همین خاک پاکم.»

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز