شانزدهمین نمايشگاه صنعت خودرو اصفهان 1401

صنعت خودرو-کاماپرس

‌شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو بعد از سه سال وقفه به دلیل رکود و بیماری همه‌­گیری کرونا از روز 3 آذر ماه 1401 در محل نمایشگاه بین­‌المللی اصفهان آغاز به کار می‌­کند.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه صنعت خودرو بستر مناسبی برای حضور شرکت‌­های خودروسازی داخلی جهت معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود در این حوزه است. این نمایشگاه با حضور شرکت­‌های تولیدکننده داخلی از 10 استان کشور ازجمله استان‌های تهران، اصفهان، سمنان، البرز، فارس، لرستان، کرمان، قزوین، آذربایجان شرقی و غربی در فضایی بالغ بر 30 هزار مترمربع در محل نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان برگزار می‌­شود.

شرکت­‌های کرمان موتور، گروه بهمن و مدیران خودرو جهت معرفی و عرضه محصولات خود در این رویداد شرکت می­‌کنند. همچنین فردا موتورز، گروه آرین، زامیاد، دیارخودرو، شایان دیزل، آریا دیزل، مجتمع صنعتی پیلسان با 5 یا 6 محصول جدید در این نمایشگاه حضور دارند.

علاقه­‌مندان می­‌توانند از تاریخ 3 الی 6 آذر ماه 1401 از ساعت 15 الی 21 در محل نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان از این رویداد بازدید کنند.

پانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو در بهمن ماه سال 1397 در فضایی بالغ بر 6 هزار مترمربع در اصفهان برگزار شد. در این رویداد 20 برند مطرح فعال در صنعت خودروسازی داخلی و نمایندگان شرکت­‌های خارجی فعال در بازار ایران جهت معرفی و عرضه جدیدترین محصولات، انواع خودرو و خدمات جانبی مرتبط حضور داشتند.

آریاک سفر

کرمان موتور شیراز

نمایندگی معتبر فروش محصولات کرمان موتور در شهر شیراز کد ۲۶۰۶ با مدیریت سرکار خانم حسینی می‌باشد. کلیه اطلاعیه‌های فروش ویژه و فروش اقساطی کرمان موتور در سایت نمایندگی قرار داده می شود و متقاضیان شهر شیراز می توانند با مراجعه به نمایندگی شیراز با آدرس چهارراه بنفشه-نرسیده به فلکه هنگ-روبروی کوچه18 به منظور ثبت‌نام طرح‌های جاری اقدام نمایند. همچنین می توانید با نمایندگی تماس بگیرید و راهنمایی‌های مقدماتی برای ثبت نام و خرید خودرو را دریافت نمایید.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

مرتبط با : آریا دیزلپیلساندیار خودروزامیادشایان دیزلفردا موتورزکرمان موتورکرمان موتور شیرازگروه بهمنمدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز