شاسی بلند چانگان یونی کا هیبریدی مدل ۲۰۲۳ رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

شاسی بلند چانگان یونی کا iDD نخستین خودرو از محصولات چانگان است که به سیستم هیبریدی Blue Whale iDD  مجهز شده است. این سیستم که در پاسخ به سیستم هیبریدی  DM-i کمپانی بی وای دی طراحی شده است، بیشتر بر کاهش مصرف تمرکز دارد تا بر حرکت با یک سیستم برقی. طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، شاسی بلند چانگان یونی کا iDD به گیربکس الکتریکی و سه کلاچه Blue Whale مجهز شده است و چنانچه فقط با موتور برقی کار کند برد آن به 130 کیلومتر می رسد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند جدید چانگان را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، چانگان یونی کا iDD به یک باتری 30.47 کیلو وات بر ساعتی مجهز است و گشت و گذار در شهر هیچ مشکلی برای آن به وجود نمی آورد. این شاسی بلند از یک موتور چهار سیلندر بنزینی 1.5 لیتری و توربوشارژری بهره می برد که در کنار سیستم هیبریدی Blue Whale iDD قرار می گیرد و در مقایسه با خودروهای بنزینی همتراز خودش، بیش 40% در مصرف سوخت صرفه جویی می کند. وقتی این دو موتور در کنار هم قرار بگیرند حداکثر برد را به 1100 کیلومتر افزایش می دهند.

راز آسمان پایتخت

حداکثر نیروی که چانگان یونی کا iDD می تواند تولید کند 170 اسب بخار و حداکثر گشتاور نیز 260 نیوتن متر اعلام شده است. این خودرو یک شاسی بلند متوسط است و از نظر ابعاد و اندازه در میان خودروهای چانگان CS85 و CS95 قرار می گیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : چانگان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز