شاسی بلند ولوو EX90 مدل 2023 رونمایی شد (ویدیو)

نسل دوم شاسی بلند ولوو EX90 که در سال 2015 معرفی شد، همچنان پس از گذشت چند سال یک خودرو لوکس و پرطرفدار است. این خودرو از آخرین فناوری ها بهره می برد و به تازگی نیز موتور بنزینی را کنار گذاشته و به پیشرانه برقی مجهز شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند ولوو EX90 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند ولوو EX90 مدل 2023 نمایانگر آغاز دوران جدیدی در محصولات کمپانی ولوو است. این شاسی بلند بزرگ و هفت نفره به صورت استاندارد به سیستم لیدار (LiDAR) مجهز شده است که می تواند عابران پیاده را از فاصله 250 متری تشخیص بدهد. این خودرو از 16 سنسور اولتراسونیک، هشت دوربین و پنج رادار بهره می برد و نخستین محصول ولوو است که به سیستم رادار داخلی جدید مجهز شده است. این سیستم کابین داخلی و صندوق عقب را پیوسته تحت نظر دارد و مانع آن می شود که یک کودک و یا یک حیوان خانگی به طور تصادفی در خودرو جا گذاشته شود.

شاسی بلند ولوو EX90 مدل 2023 می تواند با یک بار شارژ مسافتی برابر با 600 کیلومتر را بپیماید و ظرف کمتر از 30 دقیقه تا حدود 80% شارژ شود. موتور برقی این شاسی بلند می تواند 517 اسب بخار نیرو تولید کند و شتاب صفر تا صد خودرو را به 4.7 ثانیه برساند.

آریاک سفر

به اعتقاد کارشناسان، شاسی بلند ولوو EX90 مدل 2023 نشانه ای است از این که کمپانی ولوو به طور قطع تا قبل از سال 2030 به شرکتی تبدیل خواهد شد که فقط خودروهای برقی تولید خواهد کرد و شاید از این بابت از بسیاری رقبا پیشی بگیرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : ولوو
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز