سورپرایز جدید ایران خودرو ؛ افزایش 200 میلیونی هایما !

با افزایش قیمت برخی خودروها مشخص است که زیان خودروسازان از جیب مردم جبران می‌شود؛ درست مثل اتفاقی که برای خریداران هایما افتاده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از تجارت نیوز، شرایط صنعت خودرو به صورتی است که افزایش قیمت خودروهای پر تیراژ چندان دور از ذهن نیست، اما ایران خودرو به سراغ تیراژ محدودها رفته و افزایش 200 میلیون تومانی هایما را مصوب کرده است. یعنی مردم باید خود را برای جبران زیان‌های خودروسازی کشور آماده کنند.

البته نکته مهم آن است که بسیاری از متقاضیان خرید خودرو در قرعه کشی، هایما را انتخاب کرده و حالا با این تصمیم شوک شده‌اند، زیرا آنها پس از مشخص شدن اسم خود در سامانه مبلغی را پرداخت کرده و حالا باید در تکمیل وجه این افزایش را محاسبه کنند.

جالب تر آن است که ایران خودرو هیچ توضیحی برای این تصمیم خود نداشته و علت آن را مشخص نکرده؛ اما به طور حتم این افزایش قیمت با مجوز صورت گرفته است.

آریاک سفر

حالا در این بین طرفداران هایما که در قرعه کشی شرکت کردند، باید این خودرو را 200 میلیون تومان گران‌تر از قیمت اعلام شده در زمان ثبت نام خریداری کنند که خود زمینه نارضایتی جدیدی برای صنعت خودروی کشور ایجاد می‌کند.

لغو فروش بدون قرعه کشی هایما s7 می‌تواند نشان از انتظار شرکت برای تصویب افزایش قیمت باشد. با وجود این اتفاق امروز هایما در بورس با قیمت پایه ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه شد. البته این خودرو در فروش بدون قرعه‌کشی ۸۴۳ میلیون تومان قیمت داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز