سهمیه بنزین تابستان بلاتکلیف است

سهمیه بنزین که قرار بود برای سفرهای نوروز در کارت های سوخت شارژ شود با شیوع شیونا معوق ماند و انتقال آن به تابستان یا ایام دیگر نیز همچنان بلاتکلیف است، ضمن آن که قانون بالادستی لازم برای این سهمیه – قانون بودجه 99 – هنوز به تصویب نهایی مجلس نرسیده است.

به گزارش کاماپرس، علی ربیعی سخنگوی دولت بعد از شیوع کرونا وعده دارد سهمیه بنزین نوروزی در زمان مناسب تر و بعد از بحران کرونا به شهروندان تخصیص داده می شود اما زمان مناسب تر یا پایان بحران کرونا چه زمانی است؟ برآوردها در مورد پایان بحران کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون بارها دستخوش تغییر شده و بدبینانه تر شده است.

بنا به اعلام ایسنا، مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی  درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده در مورد تخصیص بنزین سفر گفت: سهمیه بنزین عید یا هر سهمیه دیگری باید از سوی هیات وزیران ابلاغ شود. در همان زمان که بحث بنزین سفر به میان آمد، قرار شد که این مساله به تابستان موکول شود.

تغییر اسم سهمیه بنزین نوروزی به سهمیه تابستان

آریاک سفر

شهرام رضایی افزود: تعطیلات عید به پایان رسید  و تا این لحظه هیچ اطلاعاتی به ما ابلاغ نشده که البته دیر هم نیست، چون هنوز فصل تابستان و ایام تعطیلات آغاز نشده است اما هر زمانی که این تصمیم به شرکت ملی پخش ابلاغ شود، ما آمادگی اجرای آن را داریم.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: ظرفیت فراورده برای اجرای این طرح وجود دارد و از سوی دیگر نیز سیستم این قابلیت را دارد و کافیست دو یا سه روز قبل از اجرای این طرح، به ما اعلام شود و این آمادگی را داریم که این سهمیه را به تمام کارتهای سوخت شخصی واریز کنیم اما تا این لحظه هیچ اطلاعاتی به ما داده نشده و هیچ ابلاغیه ای وجود ندارد. رضایی گفت: از این پس باید از این سهمیه تحت عنوان سهمیه بنزین تابستان یاد شود.

شایان ذکر است؛ تخصیص سهمیه بنزین نوروزی یکی از پیشنهادات مطرح شده توسط دولت – وزارت گردشگری – در بودجه سال 99بود که مورد تصویب قرار گرفت اما قانون بودجه هنوز به تصویب نهایی مجلس نرسیده است.

مرتبط با : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز