سهمیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چقدر است؟

به گفته رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، این سازمان از خرداد امسال آماده برگزاری آزمون است. همچنین توزیع سهمیه‌ها انجام شده و فقط نیازمند مجوز سازمان سنجش هستند تا ثبت‌نام‌ و آزمون آغاز شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مشاغل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، ناصرسلیمان‌زاده از توزیع سهمیه‌ها خبر داد و گفت: 51 هزار سهمیه استخدامی وجود دارد که 26 هزار سهمیه برای متعهدین خدمت بوده و آزمون‌شان نیز برگزار شده است؛ این دسته از پذیرفته‌شدگان در حال تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی هستند و 4 سال دیگر معلم خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

سلیمان‌زاده ادامه داد: 25 هزار سهمیه باقی مانده از طریق آزمون استخدامی جذب خواهند شد. البته 9 هزار و 800 سهمیه نیز از سال گذشته مانده که در مجموع 34 هزار و 800 سهمیه استخدامی وجود دارد.

آریاک سفر

این مقام مسئول از آمادگی برای برگزاری آزمون خبر داد و گفت: در حال حاضر فقط منتظر مجوز از سوی سازمان اداری و استخدامی به سازمان سنجش هستیم؛ پس از آن ثبت‌نام و برگزاری آزمون به ترتیب انجام می‌شود.

ناصر سلیمان‌زاده در آخر گفت: ما نیز به صورت جدی پیگیر برگزاری آزمون هستیم زیرا کمبود نیرو داریم و افراد پس از پذیرفته‌شدن نیاز به گذراندن دوره مهارت‌آموزی دارند تا سال 1401 به عنوان معلم تدریس کنند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز