سهام شستا چه روزی بازگشایی می‌شود؟

بر اساس اعلام یک مقام مسئول در سازمان بورس اوراق بهادار تهران سهام شستا که روز دوشنبه 16 تیرماه معاملات آن ابطال شده بود، سه شنبه 17 تیرماه نیز مورد معامله قرار نخواهد گرفت.

به گزارش کاماپرس، معاملات روز دوشنبه 16 تیرماه شستا با دستور ناظر بازار ابطال شد و پرسش های فراوانی درباره علت ابطال و زمان بازگشت این نماد به بورس مطرح شده است. گودرزی معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران دلیل تائید نشدن معاملات روز دوشنبه شستا را صرفا مباحث نظارتی عنوان کرد.

وی در پاسخ به پرسش کانال عرضه اولیه مبنی بر این که منظور از مباحث نظارتی در این تصمیم ناظر بازار چیست، افزود: نوسان غیر عادی سهم، دستکاری قیمتی، موضوعات بازار و بسیاری از موضوعات دیگر در این جمله مستتر است.گودرزی تصریح کرد:  در خصوص شستا هم نوسان بالای سهم و حجم معاملات متناسب با آن و هم سایر مسائل منجر به چنین تصمیمی شد.

شستا چهارشنبه با دامنه نوسان 5 درصد بازگشایی می شود

معاون بازار سازمان بورس در پاسخ به این که گفته می شود که چون بازگشایی شستا با رشد بیش از 22 هزار واحدی شاخص مواجه شده و از آنجا که اگر در یک روز، شاخص بیش از 5درصد رشد داشته باشد منجر به ابطال کل معاملات آن روز می شود، به این دلیل معاملات شستا ابطال شده است، تصریح کرد: خیر این مطلب صحیح نیست و همانطور که اعلام شد تائید نشدن معاملات شستا صرفا” بدلیل مباحث نظارتی بوده است.

آریاک سفر

گودرزی همچنین درباره زمان بازگشایی نماد شستا نیز گفت: سه شنبه 17 تیرماه 99 هم سهم شستا به دلایل فنی بازگشایی نخواهد شد و بازگشایی آن ان‌شاءالله در روز چهارشنبه  18 تیرماه خواهد بود. وی این را هم گفت که با توجه به اینکه در دوبار بازگشایی سهم، معاملات مورد تایید ناظر قرار نگرفته است طبق دستور العمل، سهم شستا با محدودیت دامنه نوسان  5درصد بازگشایی خواهد شد.

 

انتهای پیام

مرتبط با : شستا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سهام شستا چه روزی بازگشایی می‌شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز