سفری جذاب و به‌یادماندنی با تور کیش از مشهد

رزرو تور کیش از مشهد
لست سکند

جزیره کیش جزیره‌ای زیبا و محبوب در خلیج فارس است که هر ساله توریستان داخلی و خارجی فراوانی ازجزیره کیش بازدید می‌کنند. به همین دلیل تور کیش از مشهد ، تهران،اصفهان، شیراز  و سایر شهرها همیشه جزو پرطرفدارترین تورها محسوب می‌شود. جاذبه‌های گردشگری جذاب کیش همه افراد را شگفت‌زده می کند. از تفریحات آبی مانند شاتل‌سواری و غواصی گرفته تا آکواریوم آب شور و بانجی جامپینگ و جاذبه‌های تاریخی کیش. در ادامه مطلب بهترین تفریحاتی که مسافران تور کیش باید حتما تجربه کنند معرفی می‌گردد.

 

پاراسل

پاراسل نوعی چتربازی بر فراز آب است. پرواز در آسمان به وسیله پاراسل بدون شک برای هر فردی خاطره‌ای جذاب و به‌یادماندنی را رقم خواهد زد. گردشگران جلیقه‌ی نجات می‌پوشند و با بستن کمربند ایمنی به یک چتر بزرگ متصل شده و باطنابی به طول 150 متر به یک قایق وصل می‌شوند. سپس با حرکت قایق چتر به هوا می‌رود و اوقاتی مهیج و هیجان انگیز را برای گردشگران رقم می‌زند. در پاراسل افراد به آب دریا برنمی‌خورند ولی اگر مشتاق آب هم باشند می‌توانند به مسئول قایق اطلاع داده و کمی آب تنی راهم تجربه کنند.

پاراسل کیش بهار 1402

راز آسمان پایتخت

 

فلای برد کیش

فلای برد یک تفریح آبی هیجان انگیز دیگر در جزیره کیش است که اکثر توریستان علاقمند هستند آن را تجربه کنند. فلای بورد نوعی کفش مخصوص است که با فشار زیاد، آب از زیر این کفش به سمت پایین پمپاژ شده و لذت پرواز به همراه ترشح فراوان آدرنالین را برای افراد فراهم می‌کند. البته حفظ تعادل در این تفریح از اهمیت بالایی برخوردار است. معنی کلمه فلای برد تخته هوایی است که درواقع با این وسیله افراد می‌توانند تا حدود 12 متر بالای آب پرواز کنند.

 

پارک آبی اوشن

این پارک روباز بزرگ‌ترین و اولین تم پارک آبی در ایران است که از داستان راز قلعه خورشید الهام گرفته است . این پارک بیش از پنج هکتار وسعت دارد.سرسره پیچالوب این پارک نیز 24 متر ارتفاع دارد که بلندترین سرسره منطقه کیش به شمار می‌رود.دریاچه سونامی، استخر دینگو،برکو اناکودا و… از دیگر تفریحات هیجان‌برانگیز این پارک آبی هستند. این پارک دارای سانس‌های جداگانه برای خانوم‌ها و آقایان است.

پارک آبی اوشن کیش

شهرزیرزمینی کاریز

این شهر زیرزمینی حدود 2500 سال پیش و در عمق شانزده متری زمین ساخته شده است که  یکی از جاذبه‌های تاریخی و جذاب کیش به شمار می‌رود. این بنای شگفت‌انگیز تنها بنایی است که سقفی از صدف و مرجان و فسیل‌های طبیعی دارد و همچنین در تنها جزیره مرجانی جهان قرار گرفته است. گردشگران می‌توانند در تور کیش از این مکان تاریخی و علمی جذاب دیدن کنند.

سافاری

سافاری یکی دیگر از تفریحات هیجان‌انگیز جزیره کیش است که افراد را به دل طبیعت و صحرا می برد. سافاری به معنی گشت و گذار و بازدید از مناطق مختلف با اتومبیل‌های آفرود و حیوانات است. رانندگی در جاده‌های صحرایی و شنی و شتر سواری تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای گردشگران رقم می‌زند.همچنین موتور سواری، بانجی جامپینگ، پارک کودک و زوربالو، رستوران صحرایی با موزیک و ‌‌… از دیگر تفریحات جذاب سافاری است.

 

دلفیناریوم

دلفیناریوم کیش یکی از دیگر از تفریحات مهیج جزیره کیش است که طرفداران بسیاری دارد. در پارک دلفین کیش علاوه بر دلفین، شیر دریایی ، گربه دریایی، پنگوین و… وجود دارند که به دلیل آموزش توسط مربیان ماهر، حرکات بامزه و و دیدنی را انجام می‌دهند. همچنین در این مجموعه دیدنی‌های جذاب دیگری مانند باغ پرندگان، تونل آکواریوم آب شور، دلفین شو وغیره نیز برای بازدید علاقمندان فراهم است.

دلفیناریوم کیش

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش از مجهزترین آکواریوم‌های ایران به شمار می‌رود که دیدن شگفتی‌ها و جذابیت‌های زیر آب آن هر فردی را شگفت‌زده می‌کند. این آکواریوم سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند. آکواریوم کیش ظاهری مانند یک کشتی دارد و دو بخش با حجم پنجاه هزار لیتر و بیست هزار لیتر را شامل می‌شود. در بخش اول این آکواریوم ماهی‌ها و آبزیان  بزرگ هستند و در بخش دوم آن ماهی‌های کمیاب و زیبا قرار دارند.

آکواریوم کیش

علاقمندان به رزرو تور کیش و تجربه‌ی سفری رضایت بخش می‌توانند به وبسایت مجموعه سپهر سیر مراجعه کرده و از خدمات این مجموعه آگاه شوند.توصیه می‌شود بازدید از دیدنی‌های جذاب کیش را در تورهای خوش قیمت سپهر سیر از دست ندهید.

انتهای پیام

مرتبط با : سپهرسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز