سرمربی پورتو طارمی را داغدار کرد + عکس

در بازی‌های گروه B‌ لیگ قهرمانان اروپا، دیشب مهدی طارمی در نیمه اول بازی پورتو و لیورپول، دو بار تلاش کرد تیمش را از قرمز پوشان لیورپول جلو بیندازد؛ اما اتفاقی که در دقایق پایان بازی رخ داد، بسیار عجیب بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ورزش سه، تنها 24 دقیقه به پایان مسابقه مانده بود که تعویض عجیب سرمربی پورتو، طارمی را از شگفتی‌آفرینی برای تیمش محروم کرد.

سرجیو کونسیسائو در این تعویض فرزند خود، فرانسیسکو کونسیسائو را به جای مهدی طارمی به میدان آورد. ظاهرا این واکنش تند سرمربی پورتو به خاطر اشتباه مهدی در پاس خطرناکی بود که توپ را به جای پورتویی‌ها به مدافع لیورپول، مورتون رساند!

آریاک سفر

احتمالا کونسیسائو توقع داشت طارمی به جای پاسکاری توپ، خودش ضربه را بزند و همین، باعث عصبانیت او و محرومیت این ستاره ایرانی از بقیه این بازی شد.

تا پیش از اولین گل لیورپول، پورتو تیم برتر این میدان بود و حداقل ۳ فرصت گل‌زنی داشت، اما نهایتا در دقیقه ۵۲ این بازی با گل زیبای تیاگو آلکانترا، اولین گل این بازی به ثبت رسید. دومین گل هم در دقیقه ۷۰ با شوت محمد صلاح به دروازه تیم پرتغالی نشست.

پورتو با شکست دیشب خود ۵ امتیازی باقی ماند و لیورپول که تمام بازی‌های قبلیش را برده، به عنوان تیم اول چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شناخته خواهد شد.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “سرمربی پورتو طارمی را داغدار کرد + عکس

  1. خوزستانی گفته:

    این طارمی عالیه اس دادن کار مطمئن تری بود اما مهاجم دیگر پرتو از دروازه خیلی دورتد بود

  2. علی گفته:

    تیم پورتو کلا اشتباهات زیادی در پاس دادن توسط کل تیم داشت و تنها قربانی پورتو طارمی بود

  3. Ali گفته:

    بنظرم سر مربی پورتو هم عجولانه تصمیم می‌گیرد و اشتباهات سایر هم تیمیهای طارمی را نمی بیند . بهر صورتچاره ای نیست چون سکاندار است و بازیکنان باید از او تبعید کنن ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز