سامانه کارآموزی هزینه استخدام را کاهش داد

تلنت کوچ

همیشه برای دانشجویان پیدا کردن کار برای گذراندن واحد کارآموزی کاری سخت بوده است.زیرا دانشجویان در ابتدای کار مهارت و پیشینه شغلی ندارند. در راستا کمک به دانشجویان و شرکت هایی که به دنبال نیرو جوان و متخصص هستند سامانه کارآموزی ویژه هفت دانشگاه سراسری شروع به کار کرده است.

به گزارش کاماپرس، سامانه کارآموزی ویژه هفت دانشگاه سراسری با هدف ایجاد ارتباط بین شرکت‌ها و دانشگاه‌ها در تلنت کوچ شروع به کار کرد.

دانشگاه شهید بهشتی تهران، صنعتی شیراز، بین‌المللی امام خمینی، صنعت نفت، دانشگاه شیراز و شهید چمران اهواز از جمله دانشگاه‌هایی بوده‌اند که تاکنون سامانه کارآموزی آنها آغاز به کار کرده است.

شرکت‌هایی که به دنبال ایجاد ارتباط با دانشگاه‌ها از یک سو و استخدام کارجو از سوی دیگر هستند با استفاده از این سامانه به راحتی می‌توانند به این دو هدف جامه عمل بپوشانند.

این شرکت‌ها با قرار دادن فرصت‌های کارآموزی خود بر روی سامانه کارآموزی، فرصت این را خواهند داشت که نیروی انسانی خود را از میان بهترین دانشجویان انتخاب کنند.

آریاک سفر

با استفاده از این روش هزینه‌های استخدامی شرکت‌ها به میزان زیادی کاهش پیدا کرده و نیروی کار جوان و تازه‌نفس به کسب‌وکارها اضافه می‌شود.

همچنین کسب‌وکارها با برگزاری تورهای داخل شرکتی می‌توانند دانشجویان را از یک طرف با محیط کار آشنا کرده و از طرف دیگر آنها را در پیدا کردن مسیر شغلی یاری کنند.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز