زنی که رونالدو با او به همسرش خیانت کرد که بود؟

اخیرا رسانه‌ها شایعاتی در خصوص رابطه رونالدو با یک زن ونزوئلایی را مطرح کرده‌اند. این اخبار برای اولین بار توسط نشریه پرتغالی کوریره مطرح شد. خانم جورجی لایا که ملیتی ونزوئلایی دارد، ادعا کرده که پس از ملاقات با رونالدو و گرفتن عکس سلفی، پیام‌های دعوتی را از جانب رونالدو دریافت کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جورجی لایا در اینستاگرام خود گفته که درخواست رونالدو را پذیرفته و به اتاق او در هتل مراجعه کرده است. این دیدارها مربوط به 25 مارس 2022 و در هتل تیم ملی پرتغال در قطر بوده است. جورجی چت‌های خصوصی خود با رونالدو و نلسون سمدو، دیگر بازیکن تیم ملی پرتغال را نیز منتشر کرده است.

با این حال رونالدو بالافاصله پس از انتشار شایعات تمام اخبار را با عصبانیت تکذیب کرد. رونالدو اعلام کرد که یک دختر ونزوئلایی در حال ساختن این شایعات است و هیچ‌کدام واقعیت ندارد. نماینده رسانه‌ای رونالدو نیز به نشریه سان پرتغال اعلام کرده که تمامی این ماجرا از ریشه غلط و ساختگی است.

آریاک سفر

جورجی لایا کیست؟

جورجی لایا در سال 1992 در ونزوئلا زاده شده است. جورجی در 20 سالگی با همسر کنونی‌اش که 20 سال از خودش بزرگ‌تر بود ازدواج کرد. او هم‌اکنون صاحب سه فرزند است.جورجی در سال 2021 فعالیت خود در اینستاگرام را به عنوان اینفلوئنسر شروع کرد. او از این زمان به صورت روزانه عکس‌هایی را در اینستاگرام منتشر کرد و کم‌کم دنبال کننده‌هایی را برای خود جمع کرد. هم‌اکنون تعداد دنبال‌کننده‌های جورجی لایا در شبکه اجتماعی اینستاگرام به 194 هزار نفر رسیده است. بعد از آن جورجی فعالیت خود در شبکه اجتماعی تیک‌تاک را شروع کرد و آنجا هم دنبال کننده‌های زیادی برای خود دست و پا کرد.

بیشتر بخوانید:

به نظر می‌رسد جنجالی که این بلاگر به پا کرده و اتهاماتی که به این فوتبالیست مطرح جهان وارد کرده است، بیش از پیش توجه‌ها را به او جلب کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز