رویدادهای ورزشی اکسپو 2020 دبی اعلام شد

ستارگان فوتبال جهان مانند کریس رونالدو، لئو مسی و زین الدین زیدان و چند تن دیگر به نمایشگاه اکسپو 2020 دبی پیوسته اند و با حمایت های شان برای ارتقاء ورزش در سطح جهانی تلاش می کنند. لیونل مسی در این مسیر به عنوان سفیر اکسپوی دبی انتخاب شد.

به گزارش کاماپرس، شورای ورزشی دبی در حاشیه برگزاری نمایشگاهی اکسپو 2020 چندین رویداد و فعالیت ورزشی را سازمان دهی کرده است. همچنین شورا اعلام کرده است که شانزدهمین کنفرانس بین المللی ورزش دبی و مراسم اهدای جوایز فوتبال دبی گلوب در نمایشگاه اکسپو برگزار می شود.

همزمان با نمایشگاه اکسپو مسابقات جهانی شطرنج 2021 و مسابقات بین المللی شظرنج قهرمانی حمدان بن راشد نیز برگزار می شود. همچنین، مسابقه دو همگانی Run The World هر شنبه صبح در اطراف محل برگزاری نمایشگاه برگزار می شود که شرکت در آن برای عموم رایگان است. از طرفی، مسابقات بین المللی دوچرخه سواری در مرحله تور دبی نیز در این دوره برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

در این میان کشورهای مختلفی رویدادهای متنوع ورزشی را در محل پاویون خود برگزار می کنند. استرالیا برای بیش از 500 رویداد ورزشی برنامه ریزی کرده و مسابقات بدنسازی برگزار می کند.

کرواسی از ستاره فوتبال لوکا مودریچ، بازیکن رئال مادرید و همچنین داریو شاریچ و بوژان بوگداوویچ ستاره های بسکتبال NBA برای دیدار با طرفداران دعوت کرده است.

پاویوین ایتالیا کلاس ها وکارگاه های آمادگی جسمانی برگزار می کند و غرفه مجارستان میزبان یک ورزش جدید به نام تیگبال است. در نمایشگاه اکسپو می توانید با قهرمان بوکس سنگین وزن جهان، آنتونی جاشوا از انگلستان ملاقات کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز