رونمایی از پوستر نخستین رویداد ملی کارآفرینی صنعت گردشگری

افتتاحیه و رونمایی از پوستر نخستین رویداد ملی کارآفرینی صنعت گردشگری در خانه تاریخی تیزنو برگزار شد.

به گزارش کاماپرس این رویداد ملی، در شهر دزفول، به میزبانی شتاب دهنده کسب و کار «اَوِن» و مرکز رشد دزفول اتفاق افتاد.

غلامحسین دیاحسین، بنیانگذار و مدیر شتاب دهنده کسب و کار اَوِن، ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان افتتاحیه گفت: «افتخار می‌کنم که دزفولی هستم و با همراهی مرکز رشد دزفول، شهرداری، فرمانداری، اداره میراث فرهنگی، صنعت معدن و هلال احمر برای نخستین بار یک رویداد متحد انجام می‌دهیم».

وی افزود: «این رویداد ملی است که در چند محور گردشگری و کشاورزی، گردشگری سلامت، گردشگری دفاع مقدس، صنایع دستی، امنیت هوشمند، گردشگری روستایی و بازارهای آنلاین و صنایع دستی برای تمام کشور ایده پردازی داریم».

آریاک سفر

بنیانگذار شتاب دهنده کسب و کار اَوِن در ادامه خاطرنشان کرد: «این اولین رویدادِ نخستین مرکز شتابدهی کسب و کار شمال خوزستان است. این شتاب‌دهنده کسب و کارهای سنتی را شناسایی و آنها را با توجه به چالش‌های موجود مدرن می‌کنند».

دیاحسین با بیان این که شتاب دهنده فقط برای کسب و کارهای کوچک و نوظهور صدق نمی‌کند، اظهار داشت: «بسیاری از کسب و کارهای سنتی هنوز وارد فضای مجازی نشده‌اند و اعتقادی به آن ندارند. هنوز برخی افراد به دنبال اشتغال در ادارات دولتی هستند در حالی که باید فرهنگ کارآفرینی را توسعه داد و توسط بخش خصوصی از آنها حمایت کرد».

مهدی هودگر، رئیس مرکز رشد دزفول نیز در ادامه این مراسم گفت: «این رویداد برای ارتقای سطح معیشت جامعه شهرستان دزفول است. یکی از مهمترین پتانسیل‌های شهرستان دزفول صنعت گردشگری است که با راه‌اندازی روش‌های نوین، ماهیت کسب و کارهای جدید و تازه را طلب می‌کند».

در پایان مراسم از تمامی صاحبان ایده و طرح و سرمایه گذاران مخاطره‌پذیر دعوت به همکاری شد.

مرتبط با : شتاب دهنده کسب و کار اَوِن
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز