رونمایی از ربات نگهبان چینی در نمایشگاه اکسپو امارات

اوپتی نام ربات چینی است که از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا بهره می‌برد و به عنوان نگهبان در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی استفاده خواهد شد. اوپتی در کنار رشید و لطیف، جز سه نماد اصلی نمایشگاه امسال خواهند بود. اوپتی با ویژگی‌های صورتی، لمسی، تشخیصی و ایمنی مناسب، در این رویداد شش ماهه به کار برده خواهد شد. قطعاً یکی از نقاط عطف نمایشگاه امسال اکسپوی دبی، وجود همین روبات منحصربه‌فرد خواهد بود.

محمد الهاشمی، مدیر فناوری اکسپو 2020 گفت: «در اکسپو 2020 قصد داریم قابلیت‌های فناوری و نوآورانه را ارائه دهیم که حوزه ربات هم یکی از آن‌ها است. ما گروه ربات‌سازی ترمینوس را یکی از شرکای ارزشمندمان در حوزه فناوری‌های نوآورانه می‌دانیم.»

بیشتر بخوانید: 

ویکتور ال، مؤسس و مدیر عامل گروه ترمینوس طی مصاحبه‌ای اعلام کرد: «واقعاً برای ما جای خوشحالی دارد که یکی از شرکای برتر نمایشگاه اکسپو 2020 هستیم و خدمات فناوری هوشمند را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهیم.»

آریاک سفر
گروه ترمینوس فعالیتش را از سال 2015 در سراسر دنیا آغاز کرد. ویکتور ال درمورد فناوری هوش مصنوعی شرکتش می‌گوید: «ربات‌های ما قادر هستند عملکردهای مختلفی مثل تحویل بدون برقراری تماس فیزیکی، مشاوره، راهنمایی، خدمات تلفنی همه جانبه، خدمات بیرونی و هشدارهای ضروری را ارائه دهند.»

قابل ذکر است که گروه ترمینوس به عنوان یکی از 12 شریک برتر نمایشگاه اکسپو 2020 معرفی شده است. فارغ از برگزاری نمایشگاه، گروه ترمینوس با دولت امارات متحده عربی تفاهم‌نامه همکاری درازمدت امضا کرده است. هدف از این تفاهم‌نامه، ارتقای سطح فناوری دبی در زمینه صنعت است.

زمان برگزاری اکسپو 2020 دبی

اکسپو 2020 که بزرگترین رخداد در دنیای عرب به شمار می‌رود، به مدت شش ماه، از تاریخ 1 اکتبر تا 31 مارس 2022 از میلیون‌ها بازدیدکننده، بیش از 200 شرکت بین‌المللی (191 کشور)، شرکت‌های بومی و هم‌چنین چندملیتی میزبانی به عمل خواهد آورد.

پربازدیدترین ویدیوهای اکسپو 2020 دبی را ببینید:

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز