رشد یک شبه نرخ طلا + نمودار

گزارش اشتغال آمریکا در روز جمعه اهرم جدیدی برای افزایش قیمت اونس طلا شد و اکنون این فلز گرانبها در نرخ هزار و 828 دلاری قرار دارد. همین عامل باعث شد رشد نرخ طلا در بازار داخلی سرعت بیشتری بگیرد. هم اکنون هر گرم طلای 18 عیار با نرخ 1 میلیون و 174 هزار تومان در بازار معامله می‌شود. سکه هم توانست بار دیگر در محدوده 12 میلیونی قرار بگیرد اما هنوز به مرز حساس 12 میلیون و 200 هزار تومانی برای جهش بعدی دست پیدا نکرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سکه و طلا اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همانطور که تحلیلگران و سرمایه گذاران در نظرسنجی سایت کیتکو پیش بینی کرده بودند با ضعف قابل توجه گزارش اشتغال آمریکا، قیمت طلای جهانی یک شبه رشد زیادی داشت و به بالاترین سطح در دو ماه و نیم گذشته دست پیدا کرد.

اما هنوز سرمایه گذاران نسبت به ادامه دار بودن این رشد مطمئن نیستند. به گفته اوله هانسن، کارشناس ساکسوبنک، اینکه با وجود افت شدید ارزش دلار، قیمت طلا نتوانسته از هزار و 835 دلار، نقطه مقاومت فنی آن، فراتر رود نشانه این است که هنوز سرمایه گذاران در مورد برنامه آینده بانک مرکزی آمریکا محتاط هستند.

آریاک سفر

کاهش قیمتی طلا خیلی زود به پایان رسید

در حال حاضر قیمت سکه داخلی که با تمهیدات تیم اقتصادی جدید کشور به دامنه 11 میلیونی رسیده بود، مجددا صعودی شده و باید دید عملکرد بعدی دولت در مقابله با رشد نرخ اونس جهانی چه خواهد بود.

از اواسط هفته گذشته بود که نرخ ارز نزولی شد و با توجه به ثبات نسبی اونس، قیمت سکه و طلا هم در مدار کاهشی قرار گرفت. به گفته محمد کشتی آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با وجود کاهشی بودن قیمت‌ها، تقاضا در این بازار کم بوده و در پایان داد و ستدهای هفته گذشته به حداقل رسید و بازار با رکود مواجه شد. گویا هنوز هم این کمبود تقاضا در بازار وجود دارد.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز