رشد جزئی قیمت اتریوم بعد از ریزش چند هزار دلاری

لست سکند

شرایط اتریوم در روز جاری اندکی بهبود پیدا کرد و وارد مدار صعودی شده است. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 11 دلار بالا رفته و در محدوده هزار و 369 دلاری قرار دارد. نرخ اتریوم طی یک هفته اخیر 14 درصد کاهش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اتریوم براساس تحلیل فیبوناچی با سطح مقاومت اولیه فاصله زیادی دارد. طبق این نوع تحلیل مقاومت اولیه اتریوم در محدوده هزار و 384 دلاری است. بازار ارزهای دیجیتال هفته جدید را با نزول زیادی آغاز کرد و روز گذشته قیمت اتریوم و بیت کوین، به عنوان مهم‌ترین ارزهای دیجیتال، به پایین‌ترین حد چند ماه گذشته رسید. اغلب تحلیلگران معتقدند هنوز زمینه برای صعود اتریوم بعد از مرج وجود دارد. به اعتقاد برخی تحلیلگران، بعد از به روزرسانی مرج اتریوم، بازار به شدت نیازمند یک محرک صعودی قوی برای رونق گرفتن است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

جان پانگیلینان، یکی از مدیران مجموعه سیگنام کپیتال، اعلام کرده که اکنون شور و هیجان مربوط به بروزرسانی اتریوم از بین رفته و هنوز هیچ نشانه بنیادی از ورود سرمایه گذاران سازمانی بزرگ به بازار این رمزارز دیده نمی‌شود. به نظر پانگیلینان، تداوم اتین شرایط اتریوم را در برابر فروش گسترده سرمایه گذاران آسیب پذیر خواهد کرد. براساس آخرین داده‌های درون زنجیره‌ای، اتریوم و دیگر رمزارزها در مسیر نزولی خود حمایت ویژه‌ای نداشتند.

راز آسمان پایتخت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در روز جاری نسبت به دیروز 6.5 درصد کم شد و به مرز 901 میلیارد دلار رسید. ارزش معاملات دیفای نیز 5 میلیارد دلار و معاملات استیبل کوین‌ها هم 72 میلیارد دلار شد.

کیف پول من چه خدمات متمایزی را ارائه می‌دهد؟

خرید و فروش انواع ارز دیجیتال و آگاهی دقیق از قیمت اتریوم ، بیت کوین و … از دغدغه‌های هر روزه مشتریان بازار کریپتو است. کیف پول من تمامی این خدمات را با دقت کافی و امنیت کامل به مشتریان خود ارائه می‌دهد. افراد به منظور آگاهی از قیمت لحظه‌ای بیت کوین کافی است به صفحه اول وبسایت کیف پول من مراجعه کنند. در این صفحه قیمت تمامی رمزارزهای مهم بازار به صورت لحظه‌ای به روزرسانی می‌شود. ضمنا افراد علاوه بر استفاده از خدمات کیف پول من درباره معامله رمزارزها و کسب دانش درباره آن‌ها و استفاده از مقالات آموزشی، امکان خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض را با استفاده از این سایت خواهند داشت. این وبسایت تاکنون بالغ بر 432 هزار و 981 کاربر فعال داشته است.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز