رخ نمایی شاسی بلند کیا سورنتو 2023 (ویدیو)

اگر یک شاسی بلند جمع و جور می خواهید که بتواند شش نفر یا بیشتر را به راحتی جا به جا کند، کیا سورنتو مدل 2023 می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. در واقع، کیا سورنتو یکی از شاسی بلندهای مجهز بازار است که از سه ردیف صندلی بهره می برد و بسیار کاربردی است. اگر قدری مهربان تر کنار هم بنشینید، این خودرو می تواند تا هفت سرنشین را هم در خود جا بدهد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کیا سورنتو مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کیا سورنتو نیز مانند دیگر محصولات کمپانی کیا با تجهیزات استاندارد زیادی به بازار عرضه می شود. اگر فکر می کنید داشتن سه ردیف صندلی باعث می شود صندلی های ردیف دوم کم جا باشند بهتر است بدانید به هیچ عنوان این طور نیست و ردیف میانی بسیار جادار و راحت است.

کیا سورنتو مدل 2023 با دو موتور مختلف به بازار عرضه می شود. موتور پایه یک موتور چهار سیلندر است ولی به صورت سفارشی امکان خرید موتور چهار سیلندر توربو نیز وجود دارد. موتور توربو نیروی بسیار خوبی تولید کرده و سورنتو را به یکی از پرشتاب ترین شاسی بلندهای این کلاس تبدیل می کند. علاوه بر این ها، پیشرانه هیبریدی و هیبرید-پلاگین نیز قابل خریداری است.

یکی دیگر از مزایای کیا سورنتو 2023 کابین داخلی اش است که در ساخت آن از مواد اولیه ای بسیار با کیفیت استفاده شده و لوکس و راحت است.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : کیا موتورز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز