رتبه بندی معلمان و وعده جدید وزارت آموزش و پرورش

رتبه بندی معلمان-کاماپرس

یک مقام ارشد وزارت آموزش و پرورش روز گذشته در صفحه توییتر خود از آمادگی کامل برای اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد.
به گزارش کاماپرس، صادق ستاری‌فرد که سخنگوی وزارت آموزش و پروش است، نوشت: دیروز آخرین نشست بررسی آیین‌نامه رتبه‌بندی با حضور ‎وزیر و برخی از اعضای محترم ‎هیئت دولت برای رفع ابهامات و اتخاذ تدابیر اجرایی برگزار شد و آیین‌نامه در مسیر ابلاغ قرار گرفت. وزارت‌خانه و سازمان برنامه‌ و بودجه همراهی لازم و آمادگی کامل برای اجرای نظام ‌رتبه‌بندی را دارند. قدردانیم.

چه کسی مانع اجرای طرح رتبه بندی معلمان است؟

این توییت در حالی بین فرهنگیان دست به دست می‌شود که رضا حاجی‌پور، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به روزنامه رسالت گفت: اجرای رتبه‌بندی کمترین توقع معلمان است که در حال حاضر با تعلل و توقف به دلیل ابلاغ آیین‌نامه مواجه شده است و مجلس نیز در این زمینه گلایه‌مند‌است.
او در ادامه با اشاره به تعلل وزارت آموزش و پرورش گفت: طی ادوار گذشته، وزارت آموزش‌وپرورش لایحه‌ای را مطرح کردند که درنهایت به کمک نمایندگان خانه ملت و کمیسیون مربوطه بررسی و نهایی شد. درروند تصویب این طرح ایراداتی وارد و مقرر شد تا سازمان استخدامی کشوری، برنامه‌وبودجه، معاون پارلمانی وزیر نیز در جریان جلسات حضورداشته باشند. جلسه‌های متعدد در راستای تصویب قانون اجرای رتبه‌بندی معلمان با حضور مسئولان مربوطه شکل گرفت و درنهایت امر پس از برطرف سازی ایرادات وارده، با تعلل از سوی وزارت آموزش‌وپرورش مواجه شد. امروز هیچ مانعی بر سر راه رتبه‌بندی معلمان به‌جز وزارت آموزش‌وپرورش وجود ندارد.

آریاک سفر

معاون رئیسی: صرفا ترمیم حقوق نیست

سیدمسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگران گفت: رتبه‌بندی معلمان باید منجر به ارتقای کیفیت آموزش شود و نباید صرفاً به چشم ترمیم حقوق به آن نگاه شود.
او درباره انتقاد برخی نمایندگان مجلس از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: همکاران ما در تلاش هستند تا آیین‌نامه اجرایی این قانون هرچه‌سریع‌تر تکمیل شود تا اجرای رتبه‌بندی معلمان در کنار تأمین معیشت این عزیزان، منجر به ارتقای کیفیت نظام آموزشی هم بشود. به محض این‌که احکام این قانون آماده شود، پرداخت‌ها شروع خواهد شد.
انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “رتبه بندی معلمان و وعده جدید وزارت آموزش و پرورش

  1. عاکف گفته:

    آقای میر کاظمی لطفا متوجه شو

    حق معلم رو می خواید بدید هم تازه می گید جبران حقوق نیست و کیفیت آموزش هم می خواید؟؟؟
    عجب!!!

  2. شهیدزاده گفته:

    آقای میرکاظمی جنابعالی ابتدا کیفیت خودتون را ارتقاء بدید . فرهنگیان کیفیت عالی دارند .

  3. محمد حسین نجفی گفته:

    سلام آقای میرکاظمی. حتماً دیده وشنیده اید که برای برد یک تیم فوتبال درجام جهانی همه ارگانها توی گود میان وچقدر معیشت بازیکنان را مهیا میکنن تا شاید نتیجه دلخواه حاصل شود ولی برای معلمان که جهادی توی گود هستند وتربیت افراد جامعه بدوش شان هست چرا معیشت آنها برایتان مهم نیست که میگویید باید به ارتقای کیفیت آموزش توجه شود مگه رتبه بندی که اکثریت معلمان را دررتبه2 و3 قرار میدهد درصورت اجرا یک کیسه برنج وی حلب روغن شاید به سفره شان اضافه شود وبرای شما معیشت معلمان در اولویت نیست .شما چه بخواهید ونخواهید از ابتدای انقلاب معلمان با شرف وبرای رضای خدا کارکردند ومیکنند حواستان باشد که با این قشر صبور چگونه صحبت میکنید. امروزه درد معلمین معیشت آنها هست معلمی که با سابقه بالا وکیفیت تدریس متاسفانه ازسطح زندگی نامناسبی برخوردار هست واین موضوع سالیانی مورد تمسخر دانش آموزان شده ولی درنهايت کم نیاوردند وبرای رضای خدا صبوری کرده وبازهم برایشان تعلیم وتربیت دانش آموزان دراولویت هست ولی شما رییس سازمان وبودجه هنوز مشکل را بگونه ای تفسیر میکنید که برای مان تعجب آور است. خداراشاکرم که دراصول دینش معاد هست.

  4. رضا گفته:

    آقای میر کاظمی آگه راست میگی خودت بیا یکسال و با حقوق معلمی سر کلاس تا بفهمی چی داری میگی آیا واقعا می تونی دوام بیاری وقتی فکر آدم درگیر سیر کردن خانوادش هست کسی که معلم هست و این مسئولیت را قبول کرده حرام حلال سرش میشه باید صبور باشه و از هر فرصتی برای کارش تلاش کنه این شمایید که باید بفهمید معلم بچه های ایران نباید بجز آموزش دغدغه دیگه ای داشته باشه چون شما برنامه ریز هستید بعد ده سال ….

  5. Alireza گفته:

    دیگه بسه چندرغاز میخواهید اضافه‌ کنید انقدر دقمون دادید که خدا شاهده آرزوي مرگ میکنم آخه این چه وضعشه نداری و بدهکاری و گرانی و مستأجری و هزار بدبختي دیگه.پاک روانی شدم و این مشکلات‌ هم تمام اعضای خانواده ام را هم درگیر خودش کرده.دیگه امروز و فردا نکنید سریع حکم رو بزنید این معوقاتش رو بریزید به حساب تا یه خورده از گرفتاري و مشکلاتم کم شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز