راهنمای خرید گوشی های شیائومی با ۳ میلیون تومان

گوشی‌های دیجیتال ارزان و اقتصادی در بازار دیگر مانند گذشته ضعیف و غیرقابل استفاده نیستند. در حال حاضر گوشی‌های هوشمندی در بازار موجود است که عملکرد خوبی دارند و قیمت‌شان با جیب تعداد بیشتری از مردم جود درمی‌آید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فناوری و موبایل اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شیائومی برندی است که در کنار غول‌های دیگر موبایل سازی می‌تازد. تنوع قیمتی این برند بسیار زیاد است؛ در ادامه ۳ مدل از گوشی‌های شیائومی می‌پردازیم که با 3 میلیون تومان و کمتر قابل خرید هستند؛

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8

قیمت: 3 میلیون تومان

آریاک سفر

ردمی نوت 8 با بازه صفحه نمایش 6 تا 7 اینچ با فریمی از جنس پلی کربنات، بدنه براق و لایه نانو برای مقاومت در برابر پاشش آب و وزنی معادل 190 گرم به بازار عرضه شده است. نمایشگر این دستگاه به لمسی خازنی با 16 میلیون رنگ تجهیز شده است که محافظ گوریلاگلس 5 دارد.

این محصول دو سیم‌کارته است همچنین درگاه حافظه دارد. ردمی نوت ۸ دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل سنسور تشخیص عمق تصویردارد.

همچنین به قابلیت لرزشگیر الکترونیکی تصویر تجهیز شده است. البته دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی که قابلیت فیلمبرداری نیز دارد، از دیگر فناوری این گوشی محسوب می‌شود.

از اتصالات این دستگاه می‌توان به وایفای، هات‌اسپات، بلوتوث یواس‌بی و رادیو اشاره کرد. ردمی نوت ۸ باتری لیتیموم پلیمری با ظرفیت4000 میلی‌آمپرساعت و سارژر سریع 18 وات دارد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi 9A

قیمت: بازه 2 میلیون و 875 هزارتومان تا 3 میلیون تومان

گوشی ردمی 9A با نمایشگر لمسی خازنی 16 میلیون رنگ همچنین ابعاد 6.53 و وزن 196 گرمی روانه بازار شد. این محصول دوسیم‌کارته است که تراشه دوازده نانومتری و پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای دارد.

درگاه حافظه ردمی 9A اختصاصی است و حافظه داخلی 32 گیگابایت با 2 یا 3 گیگابایت رم دارد. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل است که قابلت فلش ال‌ای‌دی، پانوراما و اچ‌دی‌آر دارد.

دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی این مدل از شیائومی قابلیت فیلمبرداری نیز دارد. باتری‌اش از برند شیائومی غیرقابل تعویض و لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است. شتاب‌سنج و سنسور مجاورت را می‌توان از دیگر قابلیت‌های این دستگاه نام برد. البته از اتصالات این موبایل می‌توان به هات‌اسپات، وایفای، بلوتوث، جی‌پی‌اس و یواس‌بی اشاره کرد.

گوشی ردمی 9A  با ظرفیت 32/2 با قیمت 2 میلیون و 875 هزار تومان و همین گوشی با ظرفیت 32/3 با قیمت 3 میلیون تومان قابل خریداری است.

گوشی موبایل شیائومی Redmi 7A

قیمت: 2 میلیون و 860 هزارتومان

نوع نمایشگر این مدل از گوشی شیائومی لمسی خازنی با 16 میلیون رنگ است که ابعاد 5.45 اینچ دارد. این محصول دو سیم‌کارته است که به بدنه‌ای مقاوم در برابر پاشش آب مجهز شده است.

تراشه دوازده نانومتری، پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 505 از دیگر قابلیت‌های این گوشی است. این گوشی از برند شیائومی کارت حافظه میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت به صورت اسلات مجزا دارد.

دوربین‌های اصلی این ردمی 12 و 13 مگاپیکسل که با قابلیت‌هایی همچون ال‌ای‌دی، پانوراما، اچ‌دی‌آر،  همچنین دوربین سلفی نیز به روزولوشن 5 مگاپیکسل تجهیز شده است.

باتری این گوشی غیرقابل تعویض و لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000میلی‌آمپرساعت است که سرعت شارژ 10 وات دارد. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به شتاب‌سنج، قطب‌نما و حسگر مجاورت اشاره کرد. همچنین اتصالات این محصول اعم از هات‌اسپات، وایفای، بلوتوث، رادیو، جی‌پی‌اس و یواس‌بی است.

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “راهنمای خرید گوشی های شیائومی با ۳ میلیون تومان

  1. ایمون گفته:

    ببینم از کجا قیمت گرفتی اگه میشه ادرس یا شماره تلفن بده من چندتایی واسه خودمو رفیقامو فلمیلام میخام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز