راهنمای خرید رژ لب مناسب

رژ لب یکی از مهم‌ترین اقلام آرایشی است و به ندرت می‌توان خانمی را پیدا کرد که همیشه یک رژ لب همراه خود نداشته باشد! امروزه، تنوع رژ لب‌ها بسیار زیاد شده است و در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. برخی از افراد ترجیح می‌دهند همیشه از رژ لب‌های مدادی استفاده کنند و برخی دیگر خرید رژ لب مایع را بیشتر دوست دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم آرایشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، توجه به یکسری نکات مهم در هنگام خرید رژ لب همواره اهمیت دارد و به رنگ یا مدل رژ لب وابسته نیست. این سوال برای بسیاری از افراد پیش می‌آید که رنگ مناسب پوست من چیست و یا یک رژ لب با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد. این مطلب، به پاسخ اینگونه سوالات می‌پردازد.

تناسب رنگ پوست با رژ لب

معمولاً کسانی که تجربه زیادی در خرید لوازم آرایشی و به خصوص رژ لب ندارند، نمی‌دانند که هر رنگ پوستی، رژ لب مخصوص خود را نیاز دارد. افرادی که پوست تیره یا سبزه دارند بهتر است از رژ لب‌های قهوه‌ای، قرمز، طلایی، بنفش، زرشکی، مسی و بژ استفاده کنند. اغلب رنگ‌ها برای پوست سفید مناسب با این حال خرید رژ لب کالباسی، آلبالویی، شرابی، هلویی، صورتی و بنفش کمرنگ بیشتر توصیه می‌شود. افرادی که پوست گندمی دارند نیز می‌توانند از بسیاری از رنگ‌ها استفاده نمایند.

آریاک سفر

یک راه موثر برای تشخیص تناسب رنگ رژ لب با رنگ پوست، تست آن بر روی پوست دست است. اگر رژ لب مورد نظر تستر دارد، می‌توان مقداری از آن را روی دست امتحان کرد و از سازگاری با رنگ پوست مطمئن شد.

توجه به اندازه لب

این نکته که رنگ رژ لب باید متناسب با اندازه لب باشد، اغلب نادیده گرفته می‌شود؛ در حالی که تاثیر بسزایی در زیبایی دارد. کسانی که لب‌های نازکی دارند بهتر است به هیچ وجه از رنگ تیره استفاده نکنند. برق لب، رژ‌های براق و مایع برای لب‌های نازک و قیطانی بسیار مناسب است.

توجه به کیفیت رژ لب

لوازم آرایشی تقلبی زیادی در بازار وجود دارند که دارای ترکیبات بسیار مضر هستند. این ترکیبات منجر به بروز حساسیت، خارش، عفونت پوست، التهاب پوستی و حتی سرطان خواهد شد. به علاوه، پزشکان همواره توصیه می‌کنند که از رژ لب‌های بدون سرب استفاده شود تا سلامتی افراد به خطر نیفتد. بنابراین، خرید رژ لب و سایر لوازم آرایشی در مترو یا فروشگاه‌های نامعتبر بسیار خطرناک است. توجه به تاریخ انقضای محصول یکی از نکات مهم در هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی است.

خرید از لوازم آرایشی معتبر

خرید از فروشگاه‌های معتبر باعث می‌شود که بسیاری از نگرانی‌ها برطرف شود. در این بین، فروشگاه‌هایی که امکان خرید اینترنتی هم دارند گزینه بسیار مناسبی هستند؛ چرا که باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان خواهد شد. فروشگاه سفیر، بزرگ‌ترین مجموعه عرضه‌کننده برندهای برتر آرایشی، بهداشتی و عطری در سراسر کشور است که علاوه بر داشتن شعب فعال در اکثر نقاط ایران، امکان خرید اینترنتی را نیز برای مشتریان فراهم کرده است.

در ادامه، برخی از رژ لب‌های پرطرفدار در فروشگاه سفیر معرفی می‌شود؛

رژ لب جامد لستینگ فینیش کیت

رژ لب لستینگ فینیش کیت محصولی از برند ریمل لاندن و کشور انگلستان است. این رژ لب بافت نرم و سبکی دارد و یک پوشش یکنواخت را بر روی لب ایجاد می‌کند. رژ لب لستینگ دارای 8 رنگ متنوع بوده و پوست لب را تا 8 ساعت مرطوب نگه می‌دارد.

رژ لب جامد آرت دیزاین

این رژ لب از محصولات منحصر به فرد برند کلی استار ایتالیایی است. رژ لب آرت دیزاین قدرت پوشانندگی بالا و ساختار کرمی دارد. خاصیت ترمیمی و روشن‌کنندگی از دیگر مزایای استفاده از این رژ لب است.

رژ لب تریبلی شیمر

رژ لب تریبلی شیمر محصولی از برند فرانسوی بای تری است که ساختار بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. این محصول با بیش از 15 رنگ، انتظارات هر خانمی را از یک رژ لب با کیفیت و زیبا را برآورده می‌کند. این رژ لب خاصیت ضد پیری و سفت‌کنندگی دارد و به حجم‌دهی لب‌ها نیز کمک می‌کند.

علاقمندان به خرید لوازم آرایشی، بهداشتی و عطری می‌توانند به وبسایت یا شعب فروشگاه سفیر مراجعه نمایند و از مشاوره رایگان کارشناسان مجرب این مجموعه نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : فروشگاه سفیر
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز