راجع به مبلمان سیب شنیده‌اید؟

مبلمان جدید و نو می‌تواند حس و حال خانه را عوض کند و به فضای اتاق‌ها رنگ و بوی تازه‌ای ببخشد. با انتخاب مناسب چرم و پارچه موردنظر خود، محصولات «مبلمان سیب» با دکوراسیون مدنظر شما چیده می‌شوند.

کاماپرس در ادامه به 13 نکته راجع به مبلمان سیب می‌پردازد که دانستن آنها برای علاقمندان به این صنعت جالب است؛

۱. نزدیک به چهل سال از فعالیت شرکت تولیدی مبلمان سیب می‌گذرد. این شرکت زیرنظر مهندسین کارآزموده و با بهره‌گیری از روش‌های علمی ِروز، به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

۲. محصولات مبلمان سیب در دسته انواع صندلی‌های تاشو و مبلمان تخت‌خواب شو مدل‌های لیبرا، گلکسی، آلما، جیبسون، کاپری و.. برای پر کردن فضای خانه، اداره، هتل و بیمارستان تولید می‌شوند.

۳. داشتن گواهینامه مسئولیت ناشی از محصول بیمه ایران، گواهی نامه فرایند جوشکاری و بازرسی جوش، طراحی، محاسبات و اجرا زیر نظر مهندسین مجرب، تحویل سریع سفارش از جمله امتیازات محصولات مبلمان سیب هستند.

آریاک سفر

۴. محمد میرطاهری مدیریت مبلمان سیب را به عهده دارد. وی دارای تقدیرنامه‌ها و لوح سپاس از ارگان‌هایی نظیر فرمانداری و وزارت امورخارجه است، طاهری به عنوان عضو رسمی اتحادیه صادرکنندگان مبلمان منزل اداری نیز فعالیت دارد.

۵. از خدمات پس از فروش مبلمان سیب، می‌توان به ۵ سال پشتیبانی از محصولات و یک سال ضمانت برای تمامی قطعات داخل کار به غیر از پارچه، اشاره کرد.

۶. مبلمان سیب در سال ۲۰۱۸ از محصول جدید خود به نام صندلی مدل بانجی رونمایی کرد.

۷. مجموعه تولیدی سیب با ارگان‌های بانک کشاورزی و ملت قرارداد دارد. کارمندانِ این بانک‌ها می‌توانند به صورت اقساطی از این مجموعه خرید کنند.

۸. نزدیک به ۵ هزار نفر صفحه مجازی مبلمان سیب در اینستاگرام را دنبال می‌کنند.

۹. شرکت مبلمان سیب، مبنای طراحی تولیدات خود را با پروفیل سبک صنعتی پیوند زده، چرا که در استحکام محصولِ این شرکت موثر است، به همین خاطر به عنوان سازه اصلی محصولات خود انتخاب کرده است.

۱۰. برای خرید مبلمان سیب قبل از هر چیز، ابعاد فضای خانه، جنس پارچه روی مبل، کیفیت یراق‌های بکار رفته در ساخت مبل، فوم استفاده شده از نظر نرمی و سفتی و تشک بکار رفته در آن، باید لحاظ شود. تشک مبل تخواب شو نباید زیاد نرم باشد، چرا که آسیب جدی به ستون فقرات وارد می‌کند.

۱۱. گروه مبلمان سیب، نماد شرکت برگزیده با پتانسیل صادراتی از طرف اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان منزل و اداری را دارد.

۱۲. مجموعه تولیدی مبلمان سیب، اولین دریافت کننده گواهینامه مدیریت کیفیت و رضایت‌مندی مشتریان در صنعت مبلمان از انگلستان است. گروه تولیدی سیب در سال تولید ملی، به عنوان تولیدکننده نمونه داخلی برگزیده شد. از فرمانداری و کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی شهرستان پاکدشت لوح تقدیر گرفت. همچنین این شرکت عضو اتاق بازرگانی و صنایع معادن جمهوری اسلامی ایران نیز است.

۱۳. نمایشگاه مبلمان سیب در سال ۲۰۱۴ در مجموعه اصفهان سیتی سنتر برگزار شد.

مرتبط با : مبلمان سیب
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز