دیار خودرو کراس اوور دیگری را به سبد خود اضافه کرد

سوئیست دی ایکس 3 به جمع محصولات شرکت دیار خودرو پیوسته و در کنار تولید بایک دی 20، سابرینا فیس لیفت و بایک ایکس 25، این کراس اوور چینی هم در سبد عرضه‌ خودرو سازی گلپایگانی قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، به تازگی دیار خودرو سوئیست، همان کراس اوور سوئست دی ایکس 3، را به عنوان محصول جدید خود در بازار معرفی کرده است. شرکت مذکور قرارداد جدیدی را با شرکت طرف چینی منعقد کرده که به موجب آن تا یک سال آینده تعداد قابل توجهی از محصولات این دو نشان چینی را به صورت مونتاژ به بازار عرضه خواهد کرد.

در حال حاضر نیز عرضه خودرو جدید مطابق مرسوم روند فعالیت خودرو سازان خصوصی برای فروش نمونه‌های اولیه تولیدی، به صورت محدود و در شبکه نمایندگی‌ها انجام می‌شود. سوئیست دی ایکس 3 دیار خودرو به پیشرانه هزار و 499 سی سی 4 سلیندر و 16 سوپاپ مجهز بوده که با فناوری‌های توربو شارژر 154 تا 156 اسب بخار را با گشتاور 220 تا 225 نیوتن تولید می‌کند.

این خودرو به جعبه دنده اتوماتیک سی‌وی‌تی مجهز بوده که قابلیت تعویض دنده مصنوعی هشت سرعته در آن وجود دارد. وجود امکاناتی اعم از سقف پانوراما، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سنسور دما و فشار باد تایرها، قابلیت تنظیم حالت رانندگی و مواردی از این قبیل باعث شده تا این کراس اوور متوسط و مونتاژی در کلاس فنی خود با رقبایی مانند جک اس5 فیس لیفت، بهمن دیگنیتی پرایم، هایما اس5، ام وی ام ایکس 55 و خودروهای این چنینی رقابت کند.

آریاک سفر

در سال گذشته تردد نمونه‌های اولیه این خودرو با پلاک آزمایشی در کشور شروع شد. به منظور موفقیت در فروش این کراس اوور جدید لازم است که ابتدا شبکه فروش و خدمات پس از فروش دیار خودرو گسترش پیدا کرده و از طرفی ارتباط مشتریان و مخاطبان صنعت خودرو با فعالیت‌های این شرکت توسعه پیدا کند.

کمپانی سوئیست اصالت چینی داشته و در بازارهای مختلفی محصولاتش عرضه می‌شود. این شرکت با سرمایه گذاری مشترک چند شرکت خودروسازی در سال 1995 تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در فوجیان چین واقع شده است. این مجموعه به همکاری با کمپانی میتسوبیشی پرداخته و به همین دلیل بعضی از قطعات فنی و پلت فرم محصولات خود را از خودروهای مختلف میتسوبیشی اقتباس می‌کند. سوئیست تاکنون خودروهایی مانند سوئیست آ5، دی ایکس 7 و چندین محصول دیگر را نیز به بازار عرضه کرده است.

مرتبط با : دیار خودروسوئیست
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز