دو نامزد جدید انتخابات ریاست جمهوری از سایه بیرون آمدند

لست سکند

تنها دو روز تا پایان مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است. تعداد زیادی از نامزدهای احتمالی که طی ماه‌های گذشته از آنها نام برده شده، نه تنها هنوز به وزارت کشور مراجعه نکرده‌اند بلکه هنوز تمایل قطعی خودشان را نیز اعلام نکرده‌اند.

به گزارش کاماپرس، امروز (پنجشنبه) نزدیکان دو نامزد احتمالی اعلام کردند که تصمیم آنها برای حضور در انتخابات قطعی شده است. یکی از آنها اسحاق جهانگیری، وزیر صنایع دولت سیدمحمد خاتمی و معاون اول دولت‌های حسن روحانی است و دیگری علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس و رئیس اسبق سازمان صدا و سیما.

اصلاح‌طلبان، جهانگیری را قانع کردند

محمدرضا جلایی‌پور، عضو جبهه اصلاح‌طلبان ساعاتی پیش در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد: پیام‌ها و تماس‌های جداگانهٔ تعدادی از رهبران و بزرگان اصلاحات باعث شد اسحاق جهانگیری عصر امروز، پنج‌شنبه، تصمیم قطعی‌اش برای حضور در انتخابات را اتخاذ کند.
بر اساس این گزارش جهانگیری به عنوان کاندیدای پیشنهاد شده توسط بیش از دو سوم اعضای جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهد کرد. جهانگیری بعد از محمدجواد ظریف با 35 رای دومین کاندیدای پیشنهادی اعضای جبهه اصلاح طلبان ایران بوده است.

لاریجانی هم می‌آید

راز آسمان پایتخت

بهروز نعمتی از چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی که در دوران ریاست لاریجانی بر مجلس، مسئولیت سخنگویی هیات رئیسه را برعهده داشت، به خبرگزاری مهر گفت: ثبت نام لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ قطعی است. او فردا یا شنبه برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور خواهد رفت.

تاجزاده جمعه می‌آید

مصطفی تاجزاده، معاون وزیر کشور در دولت اصلاحات در صفحه اینستاگرام خود نوشت ساعت 11 روز جمعه در محل ثبت‌نام حاضر می‌شود و نامزدی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری را رسما اعلام می‌کند.

تا پایان سومین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری هنوز از محسن رضایی، محمدباقر قالیباف، حمیدرضا عارف و ابراهیم رئیسی خبری نیست.

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز