دلار به کانال 18 هزار تومان بازگشت

درحالی که نرخ ارز طی روزهای اخیر روندی صعودی را در پیش گرفته بود، خبرهای رسیده از صرافی های بانکی حکایت از بازگشت دلار به کانال 18 هزارتومان دارد.
به گزارش کاماپرس، بازار ارز روزهای پرفراز و نشیبی را سپری می کند و نرخ دلار هر روز گرانتر از روز قبل می شود، در این میان دلالان و واسطه گران هم بر طبل گرانی می کوبند و با وجود اعمال سیاست های تنظیم کننده قیمت از سوی بانک مرکزی، همچنان این بازار ملتهب است و قیمت های اعلام شده از مراجع رسمی با کف بازار انطباق ندارد.
در واقع با وجود آنکه نرخ ارز در صرافی های بانکی به کانال 18 هزار تومان بازگشته است و امروز به بهای ۱۸ هزار و ۹۹۰ تومان در این صرافی ها فروخته شد اما نگاهی به قیمت اعلام شده دلار در بازار غیررسمی نشان می دهد که دلالان همچنان بر نرخ بالای 20 هزار تومان پافشاری می کنند، در این میان بانک مرکزی اعلام کرده که تقاضای واقعی تجار و فعالان اقتصادی با عرضه سنگین دلار تأمین می شود و حجم عرضه بیش از تقاضاست و این دلالان هستند که با ایجاد جو روانی، بازار را ملتهب نگه داشته اند.

بیشتر بخوانید:

کاهش 60 تومانی دلار

به گزارش ایرنا، دلار در صرافی‌های بانکی امروز (سه شنبه) در مقایسه با روز معاملاتی گذشته ۶۰ تومان کاهش قیمت داشت و به بهای ۱۸ هزار و ۹۹۰ تومان فروخته شد.
نرخ خرید هر دلار در ساعت ۱۵ امروز در تابلوی صرافی‌های بانکی ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان و فروش ۱۸ هزار و ۹۹۰ تومان بود که نسبت به دیروز ۶۰ تومان ارزان شد.
قیمت خرید و فروش یورو نسبت به دیروز ثابت بود و هر یورو نیز ۲۱ هزار تومان و نرخ فروش آن ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان شد.
میانگین بهای هر یورو در روز معاملاتی گذشته در سامانه سنا ۲۱ هزار و ۲۸۸ تومان و هر دلار ۱۹ هزار و ۸۹ تومان اعلام شده است.
همچنین هر حواله‌دلار در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته ۱۶ هزار و ۶۲۷ تومان، حواله یورو هم ۱۸ هزار و ۹۵۱ تومان به فروش رسید.

آریاک سفر

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز