دسترسی به کتاب‌های “اپل بوک” رایگان شد

شیوع کرونا و ایجاد کمپین‌های ماندن در خانه در سراسر دنیا باعث شده تا شرکت اپل کتاب‌های الکترونیکی اپلیکیشن Apple Books را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قراردهد.

به گزارش کاماپرس به نقل از ترنجی، این موارد رایگان شامل کتاب‌های ویژه کودکان، کتاب‌های صوتی و رمان‌های معمایی می‌شوند که به نظر می‌رسد با توجه به گسترش ویروس کرونا و تلاش دولت‌ها برای ترغیب کاربران به ماندن در خانه‌ها، اپل این مجموعه کتاب‌ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران اپل بوک خود قرار داده است.

در پیام اپل در این رابطه آمده است که به دنیای کتاب‌های رایگان سفر کنید، کتاب‌ها را در کنار کودکان بخوانید، در کنار خانواده از معماها و دنیای رمز و رازها باخبر شوید و از کتاب‌های صوتی لذت ببرید.

با ضربه زدن روی نوتیفیکیشنی که اپل ارسال کرده، کاربر مستقیما به صفحه کتاب‌های رایگان در فروشگاه کتاب اپل بوک هدایت خواهد شد. در این قسمت، انواع کتاب‌ها در ژانرهای مختلف مشاهده می‌شوند که به صورت رایگان عرضه می‌شوند.

آریاک سفر

هنوز مشخص نشده که این قابلیت یعنی استفاده رایگان از این کتاب‌ها، تا چه زمانی در اختیار کاربران اپل بوک قرار دارد، اما با توجه به شیوع گسترده کرونا در جهان، بعید به نظر می‌رسد که این امکان به این زودی‌ها برداشته شود.

کاربران آیفون ها و آیپدها می توانند با استفاده از برنامه ی apple books، کتاب های مورد علاقه خود را جست و جو و دانلود کرده و آنها را مطالعه کنند.

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز