خرید گوشی موبایل شیائومی با بهترین قیمت و گارانتی معتبر / لیست قیمت 21 آبان

خرید گوشی موبایل شیائومی با توجه به افزایش شدید قیمت‌ تلفن‌های هوشمند، رشد چشمگیری داشته است. چراکه این کمپانی محصولاتش را با قیمتی باورنکردنی در مقایسه با رقبا، در بازار عرضه می‌کند. همین موضوع باعث شده تا شیائومی بتواند رکورد فروش موبایل را در گینس به نام خود ثبت کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شیائومی یکی از برندهایی است از نظر قیمت و کیفیت توانسته توجه مشتریان و صاحب‌نظران را به خود جلب کند. گوشی‌های شیائومی به علت فروش مستقیم و بدون واسطه، قیمت بسیار مناسبی در بازارهای جهانی دارد. البته، این برند هیچ‌گونه تبلیغات تلویزیونی و رسانه‌ای ندارد و فقط در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت تبلیغات می‌کند.

چرا خرید گوشی موبایل شیائومی انتخاب خوبی است؟

تعداد زیادی از افرادی که اقدام به خرید گوشی موبایل شیائومی کردند، از انتخاب خود راضی هستند. شیائومی در گوشی‌های پرچم‌دار و حتی برخی از میان‌رده‌ها، از بهترین قطعات استفاده می‌کند. بیش‌تر چیپست‌های استفاده شده در گوشی‌های شیائومِی، ساخت شرکت کوالکام آمریکا است. معمولا در بازار گوشی‌هایی با این چیپست، قیمت بالایی دارند. اما شیائومی توانسته قیمت تمام‌شده را پایین‌تر از سایر برندها نگه دارد.

رابط کاربری این شرکت از بهترین‌ها است که امکان شخصی‌سازی را به کاربران می‌دهد. برای مثال بهره‌مندی از فضای دوم (نصب همزمان دو واتساپ، فیس‌بوک و…)، حرکات چند انگشتی و آپدیت‌های مداوم، از بهترین امکانات این رابط کاربری است. این شرکت حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و می‌تواند پابه‌پای برندهای مطرح دنیای گوشی‌های هوشمند، به رقابت بپردازد.

آریاک سفر

بهترین گوشی موبایل شیائومی چیست؟

بهترین گوشی موبایل شیائومی در حال حاضر، شیائومی 12 است. این مدل که از پرچم‌داران شیائومی محسوب می‌شود، بهترین سخت‌افزار و بالاترین کیفیت را دارد. اما سایر مدل‌های عرضه‌شده در سال 2021 نیز، مدل‌های خوبی هستند. شیائومی می 11 اولترا، شیائومی می 11 و شیائومی می 10، از پرطرفدارترین مدل‌های این کمپانی است.

گوشی‌های سری ردمی شیائومی، به عنوان گوشی‌های اقتصادی شناخته می‌شود. هدف از تولید این سری، جذب کاربرانی بود که امکان خرید گوشی‌های بالارده را نداشتند. این سری در سال 2019 به طور مستقل فعالیتش را ادامه داد تا بتواند با تمرکز بیش‌تری به تولید مدل‌های جدید و به‌روزتر بپردازد. این روزها سری ردمی، گوشی‌هایی مشابه با پرچم‌داران تولید می‌کند. خرید گوشی موبایل شیائومی سری ردمی، به دلیل کیفیت بالای آن، بسیار توصیه می‌شود. در ادامه لیست قیمت گوشی‌های شیائومی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز