خرید بیمه بدنه خودرو با پوشش های اضافه!

لست سکند

بیمه بدنه آسماری علاوه بر بیمه کردن موارد اساسی، پوشش‌های اضافه نیز دارد و خسارت‌های ریز و درشتی را تحت پوشش قرار می‌دهد. البته بیمه گذار باید برای پوشش‌های اضافی درخواست دهد تا بیمه آسماری به آن بپردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افراد با خرید بیمه بدنه آسماری و درخواست پوشش‌های اضافی این امکان را دارند تا خودرو خود را در مقابل خطرات بزرگ و کوچک بیمه کنند. پرداخت حق بیمه اضافی خودرو شامل سرقت قطعات فابریک و غیرفابریک بدون سرقت کل وسیله نقلیه حداکثر تا 20 درصد ارزش اتومبیل و بلایای طبیعی شامل سیل و زلزله می‌شود. اسیدپاشی و ریزش مواد شیمیایی، شکست شیشه به تنهایی بدون برخورد اشیا خارجی و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب بیمه گذار در صورت عدم امکان استفاده از وسیله نقلیه بیمه شده ناشی از خطرات اصلی موضوع بیمه تا مبلغ مشخص نیز از موارد پوشش‌های اضافی بیمه بدنه خودرو آسماری است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

لازم به ذکر است خسارت‌های وارده به خودرو در اثر جنگ، شورش، اعتصاب، انفجارهای هسته‌ای، وقوع حادثه در اثر استفاده از مواد مخدر، روان گردان، مشروبات الکلی، حمل بار نامتعارف و …. شامل پوشش اضافی بیمه خودرو آسماری نخواهد شد.

راز آسمان پایتخت

نمونه خدمات بیمه آسماری

شرکت بیمه آسماری سال 1391 فعالیت خود را در جزیره کیش آغاز کرد. این شرکت انواع خدمات بیمه‌های بازرگانی را در رشته‌های اموال و اشخاص به متقاضیان ارائه می‌دهد. توسعه آرامش و امنیت خاطر برای جامعه از طریق ارائه خدمات بیمه‌ای متمایز در داخل و خارج کشور برای جبران خسارت‌های احتمالی همراه با رشد مداوم جهت دستیابی سهامداران به بازدهی مناسب، ماموریت اصلی بیمه آسماری است.

استعلام و چاپ بیمه نامه، استعلام قیمت بیمه شخص ثالث، پرتال بیمه شدگان درمان، پرداخت حق بیمه و استعلام صحت بیمه نامه از خدمات الکترونیکی بیمه آسماری محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه آسماری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز