خرید ارزان ترین یخچال فریزر آبسردکن دار با 10 میلیون تومان

فضای کم آشپرخانه‌های منزل‌های مسکونی جدید یک معضل و دردسر تازه و مهم برای خانواده‌ها است. قاعدتا وسایل ضروری مثل یخچال، گاز و … باید متناسب با این فضا خریداری شود. اما مدل‌های کمبی‌ یا یخچال فریزرهای بالا پایین به نظر گزینه مناسبی برای فضاهای کم هستند. ضمن اینکه از لحاظ قیمتی هم این یخچال فریزرها بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه به نظر می‌رسند. به همین منظور کاماپرس در این گزارش سه مدل از بهترین و ارزان نرین کمبی های بازار که فقط با هزینه کردن 10 میلیون تومان قابل خریداری هستند را به خوانندگان معرفی می‌کند؛

یخچال فریزر C5؛ مدل اقتصادی دیپوینت

کمبی دیپوینت مدل C5 یکی از ارزان ترین یخچال فریزر های بازار است که محصولی متناسب برای آشپزخانه‌های کوچک به حساب می‌آید. این محصول در بازار با قیمت 10 میلیون تومان فروخته می‌شود. از مشخصه‌های اصلی یخچال فریزر 21 فوتی دیپوینت این است که به هیچ وجه برفک نمی‌زند. این یخچال فریزر مجهز به آبریز بیرونی است که باعث کمتر شدن باز و بسته شدن درب یخچال و در نتیجه کاهش مصرف برق می‌شود. یخچال فریزر C5 دارای کشویی با فضای بسیار بزرگ در یخچال است، ضمن اینکه طبقه BIG BOX هم در فریزر آن تعبیه شده است. این مدل، یخساز دستی با محفظه متحرک، به منظور دسترسی و استفاده آسان، هم دارد.

این محصول دارای دو سال و نیم گارانتی و خدمات پس از فروش است. گنجایش یخچال در این مدل 250 لیتر است و فریزر آن هم 80 لیتر ظرفیت دارد. این یخچال فریزر با پهنای 64 سانتیمتری فضای خیلی کمی از آشپزخانه را اشــغال کرده و برای خانه‌های کوچک گزینه مناسبی است. کمبی C5 قفل کودک دارد و هنگام بازماندن درب هم اخطار می‌دهد.

کمبی ۱۰ میلیون تومانی امرسان

امرسان مدل M-BFN20D در دسته ارزان ترین یخچال فریزرهای بالا و پایین 20 فوتی جا می‌گیرد. این مدل حدود 10 میلیون تومان قیمت دارد. این یخچال دارای چهار طبقه در محفظه و چهار طبقه در درب است. سیستم خنک کننده این یخچال و فریزر از نوع کمپرسور است و به هیچ عنوان برفک نمی‌زند. فریزر این مدل که سیستم کارکرد مجزا دارد و دارای این قابلیت انجماد سریع مواد غذایی است. این یخچال سیستم عیب یاب هوشمند هم دارد. به علاوه که این مدل سیسـتم کاهش دهنده مصرف انرژی دارد و گردش هوای چندگانه در آن اتفاق می‌افتد. این مدل یخچال هم دارای آبسردکن است.

آریاک سفر

برای این یخچال و فریزر امرسان کنترل پنل در نظر گرفته شده و پنل LED یخچال آن روی دربش قرار دارد. نمایشگر این یخچال مجهز به قفل کودک است و می‌توان آن را برای حفظ تنظیمات دائما قفل نگه داشت. یخچال این مدل کمبی امرسان، دارای آب خوری و جا تخم‌مرغی است و در آن یک کشوی نگهداری میوه و سبزی هم وجود دارد.

الکترواستیل ES27 با پنل لمسی آبسردکن

یخچال فریزر ES27 از یخچال‌های کمبي برند الکترواستیل است که با قیمت 10 میلیون و 200 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.  این مدل در مجموع 27 فوت ظرفیت دارد. این کمبی 352 لیتر ظرفیت دارد که 229 لیتر آن برای یخچال و 123 لیتر آن مربوط به فریزر است. یخچال این مدل از چهار طبقه و دو کشو تشکیل شده و سه طبقه هم روی در یخچال قرار دارد. از جمله ویژگی‌های یخچال این مدل سیستم بدون برفک و الستیک دور در ضدباکتری آن است.

فریزر این مدل پنج کشو و یخساز اتوماتیک دارد. در واقع فریزر این کمبی قابلیت اتصال به آب شهری را داشته و نیازی به پر کردن محفظه آب سردکن آن نیست. آبریز بیرونی روی در یخچال قرار دارد. مدل ES27 الکترواستیل دارای پنل کنترل لمسی است و دمایش از این طریق تنظیم می‌شود. این مدل به سیستم سرمایش و انجماد سریع هم مجهز است و قابلیت ایجاد جریان هوای چندگانه دارد. در مشخصات این یخچال فریزر الکترواستیل میزان صدای آن 38 دسیبل گفته شده که نسبتا عدد کمی به محسوب می‌شود.

مرتبط با : الکترواستیلامرساندیپوینت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز