خدمات مهر صنعت دیار نون در سال جاری

بدون شک هر ابزار و دستگاهی برای ساخت به مواد اولیه نیاز دارد، که یک سری از شرکتها در تامین این مواد اولیه نقش بسزایی دارند. صنایع مختلف، برای رشد و پیشرفت در عرصه کاری خود، به ارتباط با شرکت‌هایی نظیر مجموعه مهرصنعت دیار نون نیازمند هستند تا به قطعات اولیه خود دسترسی آسان‌تری داشته باشند.

در واپسین ساعات باقمانده تا برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس، کاماپرس گفتگویی با محمد توکلی، مدیرعامل شرکت مهر صنعت دیار نون ترتیب داد تا به معرفی بیشتر این شرکت می‌پردازد.  مهر صنعت دیار نون در اینوتکس ۲۰۲۱ خدمت جدید خود را ارائه خواهد داد.

از آغاز مهر صنعت دیار نون تا جدیدترین محصول

محمد توکلی، مدیر عامل شرکت مهر صنعت دیار نون، در رابطه با پیشینه این مجموعه، گفت: شرکت مهر صنعت دیار نون فعالیتش را در زمینه طراحی، تولید و تامین قطعات الکترونیکی در سال ۱۳۸۴ آغاز کرده است، که بعد از تلاش پرسنل و مدیران این مجموعه، به نام شرکت مهر صنعت دیار نون با شماره ۳۸۱۷ به ثبت رسید.

وی از ارائه محصول شرکت مهرصنعت دیار نون با عنوان موتور کولرآبی کم مصرف هوشمند به همراه کلید کنترل دمای ساختمان خبر داد.

آریاک سفر

همکاری با تولیدکنندگان بزرگ دنیا

توکلی با تاکید بر ارتباط شرکت مهرصنعت دیار نون با کشورهای دیگر، افزود: مجموعه ما با تمرکز برتامین قطعات موردنیاز اصلی صنایع کشور به همکاری با تولیدکنندگان بزرگ دنیا پرداخته است که طبق آن موفق به دریافت مجوز صادرات محصولات اروپایی از دفتر صادرات و اقتصاد اتحادیه اروپا شد. مجموعه مهر صنعت دیار نون در راستای پیشرفت خود در این مسیر، از متخصصان و مشاوران کشورهای اروپایی برای بهبود کفیت خدمات خود استفاده کرد، و همکاری‌اش را با تولیدکنندگان کشورهای آلمان، ترکیه و چین ارتقا بخشید.

خدمات شرکت صنعت دیار نون

وی در خصوص ارائه خدمات شرکت دیار نون، بیان کرد: گروه مهرصنعت با هدف یاری رساندن در جهت رشد به صنایع کوچک کشور، در زمینه مشاوره، سفارش و واردات ماشین‌آلات به مشتریان خدمات می‌دهد. همچنین این مجموعه با شناخت نیاز مشتریان خود و ارائه محصول باکیفیت در زمینه تولید و تامین قطعات الکترونیکی موردنیاز صنایع خودروسازی و حمل و نقل دریایی و دیگر صنایع مادر فعالیت می‌کند.

هدف مجموعه مهرصنعت دیارنون

مدیرعامل مهر صنعت در خصوص اهداف مجموعه خود، تصریح کرد: استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در راستای تولیدات و بهینه‌کردن محصولات این شرکت و مشاوره به دیگر تولیدکنندگان در این راستا این شرکت با ساخت مدارات الکترونیکی خاص در زمینه خودرو و همچنین محصول جدید الکتورموتور کم مصرف موفق عمل کرده است.

ایجاد بهترین فضا برای طراحی

پیش‌بینی توکلی از آینده، ایجاد بهترین فضا برای طراحی و تولید قطعات الکترونیکی و الکترومکانیکی با بهترین تکنولوژی روز دنیا است.

آموزش و تعلیم نیروی انسانی؛ مهمترین چالش مهرصنعت دیار نون

در ادامه گفتگو، مدیرعامل این مجموعه از موانع پیش رو گفت: مهمترین چالش ما، آموزش و تعلیم نیروی انسانی ماهر و ایجاد فرهنگ کاری لذت بخش است. این شرکت با استفاده از کوچینگهای کارمندان و تلاش و کوشش نیروهای مشغول به کار، توانسته است در این عرصه قدم بردارد.

کوچینگ یه سبک مدیریتی است، یک رویکرد کاملا متفاوت از شیوه‌های سنتی دستور دادن و کنترل کردن.

مرتبط با : مهر صنعت دیار نون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز