خدمات تنخواه ویژه شرکتی و هر آنچه باید درباره آن بدانید

تنخواه مبلغی است که در حسابی که به ثبت حسابداری شرکتی رسیده باشد و باید از آن در جهت منافع شرکت استفاده شود.

در بسیاری از شرکت‌ها همیشه مقداری پول نقد برای هزینه‌هایی که نمی توان به صورت غیر  نقدی یا صدور چک  آنها را انجام داد، وجود دارد و باید برای هزینه کردن هر وجهی به صورت نقدی یک روند خاص طی شود و اسنادی وجود داشته باشد. این مقدار پول نقد که نگهداری آن بر عهده یک فرد خاص قرار می‌گیرد، تنخواه نام دارد. از این رو برخی از بانک‌ها برای سهولت در این روند با تعبیه کردن تنخواه کارت به صورت آنلاین خدمات مورد نیاز را به مشتریان ارائه می‌دهند.

کاماپرس، در این جستار به‌طور کامل شما را با تنخواه کارت بانک سامان آشنا می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بانک و بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

تنخواه کارت بانک سامان-کاماپرس

آریاک سفر

تنخواه کارت بانک سامان

سیستمی آنلاین و یکپارچه تحت مدیریت شما که مشکلات جاری‌تان در زمینه تنخواه داری را رفع کرده است. این بانک برای افراد و شرکت هایی که روزانه درگیر عملیات تنخواه داری هستند، راهکاری جامع فراهم کرده است. سیستمی آنلاین و یکپارچه تحت مدیریت شما که مشکلات جاری‌تان در زمینه تنخواه داری را رفع کرده و این امکان را می‌دهد تا براحتی مبالغ مورد نظرتان را به تنخواه داران تخصیص داده و بر فرایند تنخواه داری تان نظارت کنید.

می‌توانید با دریافت محصول تنخواه کارت، به تعداد موردنیاز، کارت تنخواه داری بر روی سپرده شرکت (سپرده حقوقی) یا سپرده خودتان (سپرده حقیقی) دریافت کرده و برای انجام عملیات روزانه‌تان این کارت‌ها را به تنخواه داران سپرده و عملیات اخذ صورتحساب و شارژ و دشارژ تنخواه کارت خود را به‌سادگی مدیریت کنید. برای شارژ تنخواه کارت کافی است به نت بانک خود مراجعه کرده و از طریق راهنماهای منوی سیگما و ویدیوهای آموزشی زیر اقدام کنید.

دریافت صورتحساب کارت‌ها

به بخش صورتحساب کارت‌های تنخواه مراجعه کرده و پس از ورود اطلاعات کارت نسبت به دریافت گزارش اقدام کنید. دریافت صورت حساب کارت‌ها برای دارنده حساب تنخواه به بخش صورتحساب کارت‌ها برای دارنده حساب مراجعه کرده و پس از ورود از طریق نام کاربری و رمز نت بانک نسبت به دریافت گزارش کارت های دلخواه خود اقدام کنید.

مزایا

عدم نیاز به استفاده از حساب‌ها و کارت‌های شخصی تنخواه‌داران، شارژ و دشارژ آسان تنخواه کارت‌ها به‌صورت آنلاین، گزارش‌گیری آنلاین مانده و صورتحساب کارت‌های تنخواه‌داران و شفافیت در عملیات تنخواه‌داری به‌واسطه افتتاح حساب تنخواه مجزا برای شرکت از مزایای کارت تنخواه بانک سامان است.

خوب است بدانید، تنخواه کارت صرفا از طریق «سپرده تنخواه» شارژ شده و دارنده کارت می‌تواند تا سقف شارژ تعلق گرفته به آن مصرف انجام دهد. تمامی اشخاص حقوقی و حقیقی می توانند برای عملیات تنخواه داری خود این محصول را دریافت کنند. مراجعه حضوری به شعبه تنها درگاه دریافت این محصول از بانک است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز