حمایت بانک کشاورزی از تولید محصولات استراتژیک با کشاورز کارت

بانک کشاورزی، برای تامین نقدینگی کشاورزان برای تهیه نهاده مورد نیاز کشت پاییزه محصولات استراتژیک گندم و جو و چغندرقند پاییزه، کشاورز کارت صادر می‌کند.
به گزارش کاماپرس، بانک کشاورزی به فاصله سه روز پس از دریافت مدارک لازم کشاورز کارت را برای متقاضیان صادر می‌کند. کشاورز کارت تنها برای خرید کود و سم مورد نیاز کشاورزان محصولات استراتژیک شارژ شده و قابلیت استفاده در 3000 پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایت کشاورزی را دارد. این طرح با همکاری وزارت کشاورزی و بانک کشاورزی و بانک ملی ایران تهیه شده است.
مدیرعامل بانک کشاورزی در سخنانی که توسط سایت رسمی این بانک منتشر شد، اعلام کرد: طرح کشاورزکارت اولین‌بار در کشور اجرا می‌شود. در این طرح به‌ ازای هر هکتار زراعت 2 میلیون تومان تسهیلات در قالب کشاورزکارت به کشاورزان پرداخت می‌شود، در مجموع سقفی که برای آن در نظرگرفته‌ شده 20 میلیون تومان و مهلت بازپرداخت یک‌ساله است. نرخ درنظرگرفته شده برای این تسهیلات 12 درصد در سال است.
مدیرعامل بانک کشاورزی هم‌چنین گفت: دو رقم کود فسفات و پتاس با استفاده از کشاورز کارت در مراکز عرضه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قابلیت خرید دارد و در آینده امکان خرید سموم و علف‌کش نیز فراهم خواهد شد.
انتهای پیام

آریاک سفر
مرتبط با : بانک کشاورزی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز