جزئیات وام 150 میلیونی کم بهره + مبلغ اقساط

محمد جوادزاده کمند، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، اعلام کرده که به سربازان وظیفه وام 150 میلیونی تعلق می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از دنیای اقتصاد، جوادزاده بیان کرده که وام 150 میلیونی سربازان وظیفه مهلت بازپرداخت 7 ساله و سود چهار درصد دارد. این تسهیلات به تمامی سربازان منقضی خدمت از سال 1397 به بعد که پیش، حین یا پس از خدمت سربازی، دوره‌های مهارت آموزی را طی کرده باشند و گواهینامه مهارتی در اختیار دارند تعلق می‌گیرد. ضمنا سربازان علاوه بر موارد مذکور باید طرحی برای اشتغال داشته باشند. افراد خواهان این وام که شرایط مذکور را دارند برای ثبت نام باید به پلیس به علاوه 10 مراجعه داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 2 میلیون و 50 هزار و 321 تومان می‌رسد. جمع کل اقساط 172 میلیون و 226 هزار و 960 تومان و سود کل تسهیلات 22 میلیون و 226 هزار و 960 تومان اعلام شده است.

آریاک سفر

نکات بیشتر درباره وام 150 میلیونی سربازان وظیفه

بر اساس اعلام مقام مسئول، این تسهیلات به استناد سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه به سربازان واجد شرایط پرداخت خواهد شد. در همین راستا، رصد، هدایت، حمایت و تسهیل گری برای اشتغال سربازان ماهر به مدت سه سال پس از خدمت، جز سیاست‌ها و برنامه‌های قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح مطرح شده است.

مردادماه سال جاری اعلام شده بود که این تسهیلات به احتمال زیاد توسط بانک‌های ملی، ملت، صادرات، تجارت و سپه پرداخت خواهد شد. با این حال هنوز هیچ شبکه اطلاع رسانی به صورت قطعی بانک‌های متصدی پرداخت این تسهیلات را اعلام نکرده‌اند. قبلا هم به سربازان واجد شرایط وام‌هایی با مبلغ پایین‌تر پرداخت شده بود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جزئیات وام 150 میلیونی کم بهره + مبلغ اقساط

  1. ابراهیم گفته:

    در کشور ما وام فقط به کسانی تعلق میگیرد که پارتی و آشنا داشته باشند و در ۹۹ درصد هم به افراد ثروتمند این گونه وام ها داده میشود ،آدم نیازمند هیچ وقت نمیتونه از وامی که در قانون تصویب میشه بهره ببره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز