جزئیات وام نقدی 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی به منظور استفاده بهینه از منابع مالی خود و کاهش هزینه مشتریان، در قالب طرح «باران 1» به افراد واجد شرایط تسهیلات 100 میلیون تومانی اعطا می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تسهیلات طرح باران 1 به افرادی که دارای حساب جاری بدون دسته چک یا کوتاه مدت یک درصدی باران هستند، تعلق می‌گیرد. کف مبلغ سپرده گذاری برای دریافت این نوع تسهیلات 5 میلیون تومان است. حداقل مدت سپرده گذاری هم بر اساس ضریب پرداخت تسهیلات دو ماهه یا سه ماهه یا چهار ماهه تعیین می‌شود. مدت بازپرداخت نیز به مبلغ تسهیلات پرداخت شده به وام گیرندگان بستگی دارد. نرخ سود تسهیلات 12 درصد بوده و ضمانت‌های آن به صورت ترکیبی از مسدودی سپرده و ارائه ضامن است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

اگر فردی سقف این تسهیلات که مبلغ 100 میلیون تومان را با دوره بازپرداخت 24 ماهه دریافت کند باید ماهیانه 4 میلیون و 992 هزار و 410 تومان سود بپردازد. کل مبلغ سود هم 19 میلیون و 817 هزار و 844 تومان است.

شیوه بازپرداخت اقساط وام های بانک کشاورزی

متقاضیان برای بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی از بانک کشاورزی می‌توانند به شیوه‌های مختلف اقدام کنند. روش‌های بازپرداخت حضوری اقساط این بانک از طریق خودپرداز یا کیوسک بانک است. اما افراد به صورت غیرحضوری هم امکان بازپرداخت اقساط وام را دارند. این روش به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه وام گیرندگان تدارک دیده شده است.

دریافت کنندگان وام به منظور بازپرداخت اقساط وام دریافتی از بانک کشاورزی می‌توانند از اینترنت بانک یا همراه بانک کشاورزی استفاده کنند. روش دیگری به نام پرداخت اقساط مستمر هم تدارک دیده شده که وام گیرندگان با دریافت و تکمیل فرم «قرارداد برقراری خدمت دستور پرداخت»، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نداشته و اقساط به صورت منظم از آن‌ها دریافت می‌شود. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک کشاورزی مراجعه کرده یا با روابط عمومی این مجموعه تماس بگیرند.

مرتبط با : بانک کشاورزی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز