جدیدترین ماشین ظرفشویی های پاکشوما در بازار

شستن مداوم ظرف‌ها در طول روز یا شستن انبوهی از ظرف‌وظروف باقی‌مانده در آشپزخانه کار خوشایندی نیست. در این مواقع خرید یک ماشین ظرف‌شویی می‌تواند راه‌حل مناسبی باشد. ماشین ظرف‌شویی خصوصاً برای افرادی که شاغل هستند یا خانواده پرجمعیتی دارند و یا توانایی بدنی برای ایستادن و شستن ظرف‌ها ندارند، می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از ماشین ظرف‌شویی صرفه‌جویی در مصرف آب است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

پاکشوما یکی از برندهای داخلی تولیدکننده ماشین ظرف‌شویی است که مدل‌های متنوعی از این محصول را تولید می‌کند. در ادامه کاماپرس با بررسی فروشگاه دیجی‌کالا، جدیدترین ماشین ظرف‌شویی‌های پاکشوما را معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

ماشین ظرف‌شویی پاکشوما مدل ام‌دی‌اف 15 هزار و 308

این ماشین ظرف‌شویی 15 نفره سه سبد برای قرارگیری ظروف دارد. هفت برنامه شستشو برای این دستگاه در نظر گرفته شده که باتوجه‌به میزان کثیفی ظروف می‌توان از برنامه مناسب استفاده کرد. این دستگاه امکان شستشوی میوه و سبزی‌ها را نیز فراهم کرده است. قابلیت تأخیر در شستشو تا 24 ساعت از دیگر ویژگی‌های این محصول پاکشوما است.

ماشین ظرف‌شویی پاکشوما مدل ام‌دی‌اف 15 هزار و 310

این مدل ماشین ظرف‌شویی پاکشوما به میزان 15 نفر ظرفیت دارد. امکان ویژه این دستگاه قابلیت شستشوی سریع است. این ماشین ظرف‌شویی کم‌مصرف بوده و رده مصرف انرژی آن آ ++ است. با استفاده از 8 برنامه شستشو می‌توان ظرف‌های مختلف با میزان کثیفی متفاوت را شستشو کرد.

 

ظرف‌شویی ام‌دی‌اف 15 هزار و 306 پاکشوما

این ظرف‌شویی از نوع 5 نفره بوده و سه سبد برای قرارگیری ظروف و یا میوه و سبزی‌ها داخل آن وجود دارد. یکی از ویژگی‌های این دستگاه وجود برنامه شستشو مخصوص ظروف حساس است تا آسیبی به ظرف‌های حساس و گران‌قیمت وارد نشود. در هر بار استفاده از این ماشین ظرف‌شویی 2 لیتر آب مصرف می‌شود و رده مصرف انرژی آن نیز آ ++ است. این محصول در دو رنگ نقره‌ای و سفید به خریداران عرضه می‌شود.

ماشین ظرف‌شویی پاکشوما مدل دی‌اس‌پی 4 هزار و 168

با استفاده از این ماشین ظرف‌شویی 14 نفره می‌توان ظروف، میوه و سبزی‌ها را شستشو کرد. هفت برنامه شستشو و سه عدد سبد برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. در این سبدها فضای مجزایی برای شستشوی قاشق و چنگال تعبیه شده است. این ماشین ظرف‌شویی مجهز به قفل کودک و تشخیص عیب خودکار است.

ماشین ظرف‌شویی پاکشوما مدل دی‌اس‌پی 4 هزار و 680

این محصول نیز همانند مورد قبلی ظرفیتی 14 نفره دارد. این دستگاه به لحاظ اقتصادی بسیار به‌صرفه است؛ چراکه در هر بار شستشوی ظروف تنها 10 لیتر آب مصرف کرده و رده مصرف انرژی آن نیز آ + + است. ماشین ظرف‌شویی پاکشوما سروصدای بسیار کمی در حدود 47 دسی‌بل تولید می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت شستشوی ظروف حساس، شستشوی میوه و سبزی، قابلیت شستشوی ظروف بزرگ، قابلیت شستشوی اقتصادی و قفل کودک اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : پاکشوما
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز