ثبت 3 رکورد جدید گینس توسط عربستان در اکسپوی امارات

پاویون عربستان سعودی نه تنها عنوان دومین غرفه بزرگ نمایشگاه اکسپو 2020 دبی را به خودش اختصاص داده است، بلکه سبکی از طراحی در این غرفه‌ها به کار برده‌ که باعث شده است سه رکورد جهانی گینس به نامشان ثبت شود.

به گزارش کاماپرس، این سه رکورد عبارتند از:

1- بزرگترین صفحه نمایش آینه LED: صفحه نمایش دیجیتالی در قسمت بیرونی غرفه قرار دارد. در زیر صفحه نمایش شیب‌دار و کج، تصاویری از عربستان سعودی به نمایش گذاشته می‌شود. یک صفحه نمایش ال ای دی دیگری به طول 68 متر داخل غرفه قرار دارد که پنج اکوسیستم اعم از دریاها، بیابان‌ها و کوه‌ها را به نمایش می‌گذارد.

اخبار مهم اکسپوی دبی را بخوانید:

آریاک سفر

2- طولانی‌ترین صفحه نمایش آبی: بازدیدکنندگان با جاذبه‌های منحصربه‌فرد کشور عربستان روبه‌رو می‌شوند. روی این نقشه‌های آبی می‌توان نکات زیادی درمورد طبیعیت، گردشگری، هنر و فرهنگ عربستان سعودی آموخت.

3- بزرگترین صفحه نمایش نوری: «ویژن» نام نمایشگاه هنری است که هنرمندان مشهور سعودی آن را ابداع کرده‌اند. ویژن به ارائه تصاویری از فرهنگ پادشاهی این کشور می‌پردازد. علاوه بر سقف، کفپوش این صفحه نمایش نوری هم دارای قریب به هشت هزار چراغ ال ای دی است که باعث منحصربه‌فرد بودن آن در سراسر دنیا می‌شود.

در این فضا که توسط مناظر طبیعی احاطه شده است، بازدیدکنندگان این فرصت را خواهند داشت که رکوردهای جهانی گینس را از نزدیک مشاهده کنند.

غرفه عربستان ؛ ساختمان سبز با مجوز از «استاندارد پیشرو در طراحی محیطی و انرژی»

به غرفه عربستان سعودی از سوی شورای ساختمان سبز ایالات متحده (USGBC) رتبه پلاتینی در زمینه رهبری در طراحی انرژی و محیط زیست (LEED) اعطا شده است. در نتیجه، این غرفه کمترین فشار را به محیط زیست وارد می‌کند و از حداقل منابع انرژی در آن استفاده می‌شود.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ثبت 3 رکورد جدید گینس توسط عربستان در اکسپوی امارات

  1. خسرو گفته:

    تکنولوژی آن حتما مال ژاپن است و سفارش و پول آن مال عربستان است مثل ماهواره مریخ پیمای امارات که پوز هم میدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز