تویوتا کرولا و سه خودروی دیگر برای ورود به بازار ایران که کمتر از 20000 دلار قیمت دارند

تویوتا کرولا در سرتاسر دنیا بسیار محبوب است و به جرأت می توان گفت مدت هاست بر سگمت سدان های جمع و جور حکمرانی می کند. این اعتبار و موفقیت به دلیل عواملی مانند مطمئن بودن، امنیت، کاربردی بودن و مصرف سوخت کم به دست آمده است. علاوه بر همه این موارد، تویوتا کرولا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است که در سال  2022 در حدود 20425 دلار اعلام شده است. با این حال، در همین بازه قیمتی می توان گزینه هایی خوب دیگری نیز پیدا کرد که در ادامه جایگزین هایی برای تویوتا کرولا به شما معرفی خواهیم کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

نیسان سنترا

به گزارش کاماپرس، نیسان سنترا یکی از بهترین جایگزین ها برای تویوتا کرولا محسوب می شود. قیمت پایه این سدان 19950 دلار است که قدری از 20000 دلار پایین تر است. نیسان سنترا علاوه بر  قیمت مناسب، از کابین داخلی بزرگی برخوردار است که در ساخت آن مواد اولیه ای بسیار با کیفیت به کار رفته است.

نیسان سنترا طراحی زیبا و جذابی دارد و به صورت استاندارد از تحهیزات ایمنی زیادی بهره می برد. میزان مصرف سوخت این سدان ژاپنی 9.44 لیتر در شهر و 7.2 در بزرگراه اعلام شده است که در مقایسه با کرولا کم مصرف تر است.

آریاک سفر

کیا سورنتو

یکی دیگر از جایگزین های تویتا کرولا، کیا سورنتو است که قیمت آن از 19090 دلار شروع می شود. کیا سورنتو هزینه تعمیر و نگهداری کمی دارد و از تجهیزات استاندارد زیادی برخوردار است. حتی تیپ پایه این خودرو نیز از آینه های جانبی برقی، کامپیوتر سفری و بسیاری تجهیزات دستیار راننده بهره می برد. میزان مصرف سوخت کیا سورنتو در شهر 8.83 لیتر و در بزرگراه 6.68 لیتر اعلام شده است.

هیوندای اکسنت

اگر به دنبال یکی از ارزان ترین جایگزین ها برای تویوتا کرولا می گردید، بهتر است حتماً هیوندای اکسنت را مد نظر قرار بدهید. قیمت پایه هیوندای اکسنت از 16645 دلار شروع می شود و یکی از ارزان ترین هاست. از نکات خوب این سدان جمع و جور می توان به هندلینگ عالی، سواری نرم و کابینی آرام و بی سر و صدا اشاره کرد.

هیوندای اکسنت در شهر 8.29 لیتر و در بزرگراه 6.68 لیتر بنزین می سوزاند.

همان طور که پیشتر گفته شد قیمت تویوتا کرولا در سال  2022 در حدود 20425 دلار اعلام شده است و میزان مصرف سوخت آن 9.44 لیتر در شهر و 7.2 لیتر در بزرگراه است. با این که این سدان قیمتی مناسب دارد ولی چنانچه به دنبال جایگزین ارزان تری هستید می توانید یکی خودروهایی که در بالا معرفی گردید را انتخاب کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتاکیا موتورزنیسانهیوندای
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز