تویوتا هایلوکس 2021 مرموز و پرقدرت در تایلند رونمایی می شود

محصول جدید تویوتا از مدل هایلوکس یا همان تویوتا هایلوکس 2021 هنوز رسما رونمایی نشده و اطلاعات منتشر شده در مورد آن چندان کافی نیست اما طرفداران این خودرو در انتظار عرضه آن که اواخر ماه جاری میلادی و در تایلند خواهد بود، لحظه شماری می کنند.

به گزارش کاماپرس، تویوتا هایلوکس در میان ماشین بازان ایرانی یکی از نمادهای قدرت و استحکام در عین زیبایی است. این خودرو با ظاهر مدرن و باصلابت خود علاقه مندان خودروهای آفرود را به شدت راضی می کند ، ضمن آن که به عنوان یک خودروی شهری نیز یک خودروی جوان پسند به شمار می رود و مورد توجه بخش قابل توجهی از علاقه مندان است.

تویوتا هایلوکس هر چقدر هم که زیبا باشد توسط تیونینگ کاران ایرانی تزئین و تجهیزات جدیدی به خود می بیند که آن را متفاوت و خاص می کند. بر اساس آخرین اخبار تویوتا هایلوکس 2021 در تایلند ساخته و برای عرضه در بازار منطقه جنوب شرق آسیا و استرالیا آماده شده است. هرچند این خودرو نیز همچون همتای شاسی‌بلند خود یعنی فورچونر از نظر ظاهری دگرگون شده اما در زیر پوسته آن هم تغییراتی روی داده است.

موتور 2.8 لیتری  قدرتمدتر دیزل برای هایلوکس جدید

بنا به اعلام ایکو پرس، تویوتا هایلوکس 2021 به یک پیشرانه دیزل قدرتمندتر از قبل مجهز شده که 2.8 لیتر حجم و 201 اسب‌بخار قدرت داشته و حداکثر گشتاوری معادل با 500 نیوتن‌متر تولید می‌کند. بد نیست بدانید حداکثر گشتاور تولید شده در دورموتور 1600 قابل دسترس خواهد بود. به لطف نصب این پیشرانه جدید اکنون می‌توان ادعا کرد که هایلوکس به سایر رقبای خود همچون فورد رنجر و شورولت تریل‌بلیزر بیشتر نزدیک شده است. لازم به ذکر است که قدرت پیشرانه دیزل 2.4 لیتری قابل سفارش برای هایلوکس نسبت به قبل بدون تغییر باقیمانده است.

آریاک سفر

درباره خودروهای روز جهان بیشتر بخوانید:

غیر از این‌ها، تویوتا اعلام کرده که حداقل دورشمار پیشرانه هایلوکس را از 850 به 680 دور در دقیقه کاهش داده که باعث افزایش کشش و کاهش مصرف سوخت می‌شود.

در فضای کابین نمایشگر 8 اینچی لمسی اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی جلب نظر می‌کند. کامل‌ترین نسخه هایلوکس از سامانه Toyota Safety Sense بهره‌مند شده که مواردی همچون سامانه پیشگیری از برخورد، کروزکنترل به همراه رادار و هشدار خروج از خط را دربرمی‌گیرد.

فعلاً درباره سایر بازارهایی که قرار است تویوتا هایلوکس در آن حضور داشته باشد مطلبی اعلام نشده اما مشتریان اهل تایلند از اواخر ماه جاری میلادی می‌توانند هایلوکس جدید را دریافت نمایند.

 

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز